۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

روشنایی خبرداد:

غیبت بازیکن خارجی استقلال خوزستان مقابل تیم مس کرمان

غیبت بازیکن خارجی استقلال خوزستان مقابل تیم مس کرمان

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکن خارجی این تیم بازی مقابل تیم مس کرمان در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را ازدست داد.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رضایتنامه بین الملی «موسی کولی بولی» تاکنون صادر نشده است و این بازیکن به همین علت نمی تواند ما را دربازی مقابل شاگردان محمود یاوری همراهی کند.

روشنایی با اشاره به اینکه پیگیریها برای برطرف شدن این مشکل ادامه دارد، افزود: مشکل کولی بولی تا هفته سوم برطرف خواهد شد و می توانیم از این بازیکن در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور استفاده کنیم.

وی همچنین از پیوستن مدافع سابق تیم استقلال اهواز به تیم فوتبال استقلال خوزستان خبرداد و افزود: محمد مدملیسی با عقد قرارداد سه ساله به این تیم اضافه شد و در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور برای ما به میدان خواهد آمد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اعضای این تیم برای بازی مقابل مس کرمان فردا شب از طریق تهران به کرمان اعزام می شوند.

بازی تیمهای مس کرمان و استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور ساعت 22 روز دهم مرداد در ورزشگاه امام علی(ع)کرمان برگزار می شود.

تیم استقلال خوزستان در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور دوم مرداد با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی دست یافت.

کد خبر 2106343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha