۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

ویسی:

تمام تلاشمان را برای پیروزی در برابر مس انجام می دهیم/ سه امتیاز اول شیرین بود

تمام تلاشمان را برای پیروزی در برابر مس انجام می دهیم/ سه امتیاز اول شیرین بود

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی استقلال خوزستان گفت: با شناختی که از تفکرات محمود یاوری دارم تمام تلاشمان را می کنیم که با سه امتیاز پیروزی در برابر مس کرمان به خانه برگردیم.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آینده تیمش در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: تیم مس کرمان استخوانبندی سال گذشته خود را حفظ کرده است. البته شناخت ما تنها به دیدار آنها با راه آهن برمی گردد اما از تفکرات محمود یاوری سر مربی مس که مربی من هم بوده شناخت کاملی دارم.

وی افزود: شرایط عمومی تیم استقلال خوزستان نیز خوب است اما بازی اول آن چیزی نبود که می خواستم و از نظر تاکتیکی بازی خوب و منسجمی ارائه ندادیم اما سه امتیازی که گرفتیم خیلی خوب و شیرین بود ولی این در هفته های اول طبیعی است.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه حتی استقلال و پرسپولیس هم به رغم برد آن چیزی که می خواست نبود، تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا با نمایش یک بازی خوب هم هوادارانمان را شاد کنیم و هم با سه امتیاز به خانه برگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر تیم استقلال صنعتی خوزستان که در هفته اول مسابقات لیک برتر فوتبال کشور توانست در خانه ذوب آهن را با شکست به خانه بدرقه کند. در ادامه این دیدارها در هفته دوم به مصاف مس کرمان می رود که به تازگی محمود یاوری را جایگزین تقوی مربی مستعفی خود کرده است.
 

کد خبر 2106495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha