۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

محمد رویانیان مطرح کرد؛

سپاهانی‌ها به وعده‌هایشان عمل نکردند/ یک بازیکن با 3 باشگاه قرارداد بسته!

سپاهانی‌ها به وعده‌هایشان عمل نکردند/ یک بازیکن با 3 باشگاه قرارداد بسته!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکلات فوتبالی باید از طریق کمیته انضباطی حل شود نه مراجع قضایی، گفت: در نشست با رحیمی مدیرعامل سپاهان مشکلات بازیکنان دو تیم حل شد اما نمی‌دانم چرا آنها به این قول و قرارها پایبند نبودند و از دهنوی به مراجع قضایی شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: به قاسم دهنوی تذکر دادم که مشکلاتش را باید از طریق باشگاه پیگیری کند نه اینکه راجع به مدیران سپاهان اینگونه صحبت کند.

وی افزود: چندی پیش با علیرضا رحیمی نشستی داشتیم که در آن جلسه حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم حضور داشت. مشکلات بازیکنان طرفین را در آن جلسه برطرف کردیم و قرار گذاشتیم که این مسائل به پایان برسد اما نمی‌دانم چرا آنها به این قول و قرارها پایبند نبودند و از بازیکن ما آنهم به مراجع قضایی شکایت کردند و چنین الفاظی را علیه بازیکن ما به کار بردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من سوالی از کمیته انضباطی دارم که چرا حکم قاسم دهنوی را صادر کردند اما هنوز حکم شجاع خلیل‌زاده صادر نشده است. من این مسئله را از حسن‌زاده پرسیدم و ایشان اعلام کرد بزودی حکم این خلیل‌زاده صادر می‌شود اما هنوز این حکم صادر نشده که عدالت نیست. وقتی هم عدالت رعایت نمی‌شود سپاهان چنین حرکتی را انجام و به مراجع قضایی شکایت می‌کند.

رویانیان با بیان اینکه مسائل فوتبالی باید درون خانواده فوتبال و از طریق کمیته انضباطی حل شود، یادآور شد: اگر لازم باشد و این قضیه حل نشود، ما هم از دو بازیکن سپاهان شکایت می‌کنیم. متاسفانه یکی از بازیکنان سپاهان اصفهان با با 3 تیم قرارداد دارد، آیا درست است این اتفاق را علنی کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من با رحیمی صحبت کردم و گفتم پولی که دهنوی از باشگاه سپاهان دریافت کرده است را ما پرداخت می‌کنیم. اما نمی‌دانم چرا ناگهان آنها چنین اقدامی را انجام داده و از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان بار دیگر اعلام کرد به خاطر صحبت‌های اخیر به دهنوی تذکر داده است و گفت: ما به قول و قرارمان پایبند بودیم اما ای کاش مسئولان سپاهان اصفهان هم به تعهداتشان عمل می‌کردند.

کد خبر 2106509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha