۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

دیدارهای تدارکاتی فوتبال؛

پیروزی پرگل منچستر و لیدز/ گالاتاسرای در زمین ناپولی شکست خورد

پیروزی پرگل منچستر و لیدز/ گالاتاسرای در زمین ناپولی شکست خورد

دیدارهای تدارکاتی فوتبال باشگاهی دوشنبه شب در نقاط مختلف جهان پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم منچستر یونایتد 5 گل به تیم کیچه زد و ناپولی هم در دیداری جنجالی گالاتاسرای را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای تدارکاتی پیش فصل، دوشنبه شب چندین بازی دیگر برگزار شد که در یکی از این مسابقه‌ها تیم فوتبال منچستر یونایتد در زمین تیم کیچه با نتیجه 5 بر 2 به برتری دست یافت. نیمه اول این بازی با حساب 3 بر صفر به سود شاگردان دیوید مویس خاتمه یافت که دنی ولبگ، کریس اسمالینگ و فابیو داسیلوا گلهای شیاطین سرخ را به ثمر رساندند.

با شروع نیمه دوم ادنان یونازاج گل چهارم منچستر را به ثمر رساند ولی لام و الکس دو گل برای میزبان به ثمر رساندند تا فاصله کاهش یابد. با این حال لینگارد در دقیقه 80 گل پنجم منچستر را وارد دروازه حریف کرد تا تیم دیوید مویس به یک برد پرگل دست یابد.

در یکی دیگر از بازی‌ها تیم های ناپولی و گالاتاسرای به مصاف هم رفتند که در پایان ناپولی با حساب 3 بر یک برنده شد. گوران پاندف(5)، خوان کامیلو زونیگا(81) و لورنزو اینساین(90- پنالتی) برای ناپولی در این بازی گلزنی کردند. تنها گل گالاتاسرای را هم نوردین امرابات در دقیقه 58 وارد دروازه ناپولی کرد.

در دقایق پایانی بازی و زمانی که داور یک ضربه پنالتی برای ناپولی اعلام کرد اعتراض بازیکنان گالاتاسرای جنجال بزرگی را بر پا کرد تا جایی که داور فرناندو موزلرا و دنی نوکئو از این تیم را اخراج کرد تا گالاتاسرای بازی را با 9 بازیکن به پایان برساند.

در دیگر بازی‌های مهم تدارکاتی دوشنبه شب این نتایج حاصل آمد:
* لایزیک یک - شالکه 2
* هالچستر صفر - هانوفر یک
* وست برومویچ 3 - آترومیتوس یک
* شلبورن صفر - لیدز 4

 

کد خبر 2106809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha