۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

گودرزی: مربیان روسیه و اوکراین به ما خندیدند/ از کسب طلای مردانی خوشحالم

گودرزی: مربیان روسیه و اوکراین به ما خندیدند/ از کسب طلای مردانی خوشحالم

سرمربی تیم کاتای بانوان ناشنوای ایران با اشاره به اینکه بعد از قرعه کشی کاتاکاران، برای نماینده ایران مدال طلا را پیش بینی کرده بودم ولی سرمربیان اوکراین و روسیه به من خندیدند، گفت: خوشحالم پیش‌بینی‌ام درست از آب درامد و تلاشمان با طلا به ثمر نشست.

پریسا گودرزی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در خصوص کسب اولین مدال طلای کاروان ایران اظهار داشت: خوشحالم زحماتمان به ثمر نشست و طلا گرفتیم. من هر روز صبح تا شب با ورزشکارم کار می‌کردم و همیشه تلاشم این بود بین تمرینات صبح و عصر پنج ساعت فاصله باشد.

وی افزود: من به خودم فکر نمی‌کردم که کار دارم یا نه. تمام زندگی‌ام را برای مردانی گذاشتم و حالا هم از کسب طلا خوشحالم.

سرمربی تیم کاتای بانوان ناشنوای ایران در پایان گفت: من روز دوشنبه و پس از مراسم قرعه کشی، برای مردانی طلا پیش بینی کرده بودم. همین باعث شد تا سرمربیان روسیه و اوکراین به من بخندند. آنها گفتند باید دعا کنید تا ورزشکارتان به فینال برسد. بعد از اینکه مردانی به طلا رسید من هم با خنده جواب آنها را دادم.

مژده مردانی با کسب مدال طلا در رشته کاتا، اولین مدال کاروان ناشنوایان ایران در مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان را به دست آورد. ایران در این مسابقات 10 مدال به دست آورده است. المپیک ناشنوایان تا روز سیزدهم مرداد ادامه دارد.
 

کد خبر 2106868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha