۹ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۶

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

فرنگی‌کاران به مدال طلا نرسیدند/ دو مدال برنز دیگر در کارنامه فرنگی‌کاران

فرنگی‌کاران به مدال طلا نرسیدند/ دو مدال برنز دیگر در کارنامه فرنگی‌کاران

پرونده کشتی فرنگی ناشنوایان ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان در حالی بدون کسب مدال طلا بسته شد که فرنگی کاران کشورمان در روز پایانی این رقابتها دو مدال برنز دیگر بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، روز دوم مسابقات کشتی فرنگی المپیک ناشنوایان سه‌شنبه شب به پایان رسید و کشتی‌گیران فرنگی ایران تنها به کسب دو مدال برنز بسنده کرد. در وزن 74 کیلوگرم محمد مرادی ابتدا حریفی از ارمنستان را شکست داد ولی در بازی دوم مقابل حریف روسی شکست خورد. مرادی پس از آن با غلبه بر حریفانی از قرقیزستان و لتوانی به مدال برنز مسابقات المپیک رسید.

در وزن 96 کیلوگرم هم محمدامین نعمتی ابتدا مقابل حریف روس شکست خورد ولی پس از آن با پیروزی مقابل نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و استرالیا به مدال برنز دست یافت. ایران در وزن 60 کیلوگرم هم ناکام بود. در این وزن بیگ‌زاده به عنوان پنجم بسنده کرد تا دست کشتی فرنگی به مدال طلا نرسد.

تیم کشتی فرنگی ایران در المپیک ناشنوایان در مجموع یک مدال نقره توسط میثم قبشه دزفولی و چهار مدال برنز توسط مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی به دست آورد.

به این ترتیب جمع مدال‌های ایران تا پایان روز چهارم المپیک ناشنوایان به عدد 17 رسید. دو مدال طلا، دو نقره و 13 مدال برنز، حاصل کار ناشنوایان در چهار روز گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار (کاراته) و مژده مردانی (کاراته) 2 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آوردند.

کد خبر 2107059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha