۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

عباسی: طبق آئین‌‌نامه به ناشنوایان پاداش می‌دهیم/ هیات مدیره سرخابی‌ با دولت آینده هماهنگ نشد

عباسی: طبق آئین‌‌نامه به ناشنوایان پاداش می‌دهیم/ هیات مدیره سرخابی‌ با دولت آینده هماهنگ نشد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ناشنوایان مدال‌آور طبق آئین‌نامه پاداش خواهند گرفت گفت: حضور با اقتدار ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان نشان دهنده توانایی ایران در تمام زمینه‌هاست و باعث سرافرازی کشورمان خواهد شد.

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، درباره عملکرد ناشنوایان و کسب 17 مدال در پایان روز چهارم، اظهار داشت: حضور ورزشکاران ایران در مجامع بین‌المللی و المپیک نمودار اقتدار کشورمان و همینطور زمینه‌های توسعه ورزش را فراهم می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته ما به سمت رشته‌های انفرادی و قهرمانی مثل کشتی و وزنه‌برداری رفته‌ایم و البته در سایر رشته‌ها مثل فوتبال و والیبال هم بهتر عمل کرده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین افزود: حضور با اقتدار ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان هم نشان دهنده توانایی ایران در تمام زمینه‌هاست و باعث سرافرازی ایران خواهد شد.

وی در خصوص اینکه به مدال آوران ناشنوا همانند مدال آوران المپیک و پاراالمپیک پاداش تعلق خواهد گرفت، تاکید کرد: ما طبق آئین‌نامه پاداش‌ها را پرداخت خواهیم کرد. البته تلاش من این است تا از ناشنوایان هم بیشتر حمایت کنم.

عباسی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود تغییرات هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با هماهنگی دولت جدید صورت گرفته است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. هر دولتی تا آخرین مهلت کاری خود می‌تواند کارش را انجام بدهد. تغییر در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عادی است و در نتایج این تیم‌ها موثر نیست!
 

کد خبر 2107074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha