۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

داور ایرانی دیدار فینال اسکیت هاکی قهرمانی جهان را قضاوت می‌کند

 داور ایرانی دیدار فینال اسکیت هاکی قهرمانی جهان را قضاوت می‌کند

داور بین‌المللی اسکیت کشورمان دیدار فینال رقابتهای این لاین هاکی جهان را در کلمبیا قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات که به میزبانی شهر كالي كلمبيا برگزار می‌شود، رامین عتیقه‌چی پس از انجام قضاوت‌های شایسته و در خور توجه، به عنوان داور دیدار پایانی معرفی شد. این بازی بین تیم‌های ايتاليا و آمريكا برگزار می‌شود و داوری از کشور چک، عتیقه‌چی را همراهی خواهد کرد.

این مسابقات با حضور 8 تیم برتر جام جهاني سال گذشته 2012، در کلمبیا در حال برگزاری است. تيم‌هاي جمهوري چك، كانادا، سوئيس، ايتاليا، آمريكا، لاتويا و كلمبيا كه در جايگاه ٨ تيم برتر مسابقات جام جهاني بودند، در اين رقابتها حضور دارند. داوران اين مسابقات از كشورهاي ايتاليا، چك، كانادا، سوئيس، آمريكا، كلمبيا و ایرانی هستند که نماینده داوری ایران جواز قضاوت دیدار پایانی را از آن خود کرده است.

بر اساس اعلام فدراسیون اسکیت از مهمترين و حساس‌ترين بازي‌هايي كه عتیقه‌چی در این تورنمنت قضاوت كرد، بازي تيم كلمبيا و سوئيس بود كه تيم كلمبيا با نتیجه 4 بر 2 تيم قدرتمند سويس را شكست داد. وی همچنین در دور يك چهارم نهايي به همراه داوري از آمريكا، بازي بسيار حساس تيم‌هاي كانادا و سوئيس را قضاوت کرد كه اين بازي پر تنش با بيش از ١٠ اخراج و با نتيجه ٥ -٢ به سود تيم كانادا به پايان رسيد. دیدار یاد شده به صورت زنده در شبكه‌هاي بين‌المللي جهاني پخش شد.

کد خبر 2107108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha