۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

رجبی از "جابجا" می‌گوید

مقایسه من و اکبر عبدی مثل مقایسه حلوای تلخ و شیرین است

مقایسه من و اکبر عبدی مثل مقایسه حلوای تلخ و شیرین است

مهران رجبی درباره فیلم "جابجا" به همکاری با اکبر عبدی اشاره و در مقایسه خود و این بازیگر طنزپرداز بیان کرد: مقایسه من و اکبر عبدی مثل مقایسه حلوای تلخ و شیرین است.

مهران رجبی بازیگر فیلم در حال اکران "جابجا" در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در این اثر سینمایی گفت: این اولین‌بار بود که با حسن توکل‌نیا که تهیه‌کنندگی "جابجا" را بر عهده دارد، کار می‌کردم. پیش از این از کیانوش عیاری درباره وی حرف‌های زیادی شنیده بودم و حالا خوشحالم که این همکاری بین ما شکل گرفت.
 
وی همچنین از امکان همکاری با علی توکل‌نیا در مقام کارگردان این فیلم سینمایی نیز ابراز خشنودی کرده و توضیح داد: او مثل یک برادر بزرگتر در کنار من بود و امیدوارم حاصل زحماتش دیده شود.
 
بازیگر فیلم سینمایی "مارمولک" درباره همکاری خود در این پروژه با بازیگران طنز اظهار کرد: حضورم در این فیلم سینمایی در کنار بازیگران طنز مثل اکبر عبدی و مهران غفوریان خاطره‌انگیز بود و از حضور در کنار این تیم لذت بردم.
 
بازیگر سریال "روزگار قریب" درباره ایفای نقش خود در همراهی با اکبر عبدی و مقایسه خود با او خاطرنشان کرد: مقایسه من با اکبر عبدی مثل مقایسه حلوای تلخ و حلوای شیرین است. قطعا اکبر عبدی شیرین‌تر و بهتر از من در آثار طنز حضور دارد. اکبر عبدی از بهترین طنازان ایران است و به خوبی از عهده نقشش در فیلم "جابجا" برآمده است. در هر حال معتقدم او آدم با استعداد و درجه یکی است.
 
او در پایان سخنانش با آرزوی موفقیت برای فیلم "جابجا" در اکران عنوان کرد: می‌دانم ساخت اینگونه فیلم‌ها سخت است و حقیقتا با دست خالی ساخته می شود. از خدا می خواهم که فیلم در گیشه موفق شود و به مشکلات حین اکران و فروش برنخورد.
 
"جابجا" داستان فردی را روایت می کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود.
 
در این فیلم اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی، جواد عزتی، گیتی قاسمی، حمید لولایی، شیوا خسرو مهر، سمانه پاکدل، المیرا عبدی، پریسا رضایی، دانیال مرادی، حسین خوانساری، ناصر گیتی جاه و آرش تاج بازی می‌کنند.
 
همچنین علی توکل‌نیا کارگردان، بابک ربیعی فیلمنامه، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری و رضا مطهری تدوین "جابجا" را بر عهده دارند.
کد خبر 2107162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha