۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳

عزیز خانی عنوان کرد:

فعالیت‌های قرآنی و نماز از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش ابهر است

فعالیت‌های قرآنی و نماز از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش ابهر است

ابهر- خبرگزاری مهر: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر گفت: امروز فعاليت‌هاي قرآني و نماز از محوري‌ترين برنامه‌ها و فعاليت هاي آموزش و پرورش است.

تقی عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امروز فعاليت‌هاي قرآني و نماز از محوري‌ترين برنامه‌ها و فعاليت هاي آموزش و پرورش در راستاي منويات مقام معظم رهبری است، افزود: هدف از تاسيس مدارس قرآني تقويت بنيه اعتقادي و رفتاري دانش‌آموزان و انس بيشتر ایشان با قرآن كريم است.

وی به اجراي سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش اشاره  کرد و گفت: نقش اوليای دانش‌آموزان در اجراي سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش بسيار مهم‌، اساسي و ضروري است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر افزود: افزود : همكاري و همفكري اولياي دانش‌آموزان در مدارس موجب ارتقای كيفيت برنامه‌هاي آموزش و پرورش و تحقق اهداف مي‌شود.

عزیز خانی با اشاره به نقش جوانان در زمینه پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گفت: جوانی ستاره‌ای است که در آسمان هر انسانی تنها یک بار طلوع می‌کند و بعد از افول و غروب طلوع مجددی ندارد که در این خصوص جوانان باید قدر این نعمت و فرصت گرانبها را بدانند.

وی افزود: جوانان کشور باید با تاسی به دستور‌های قرآن کریم، بر اوج قله‌های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان، با تاکید بر لزوم توجه ویژه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی اظهار داشت: هدايت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود كه ایشان بيشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگيشان با خدا ارتباط برقرار کنند.

عزیزخانی افزود: بايد اين فضا را براي جوانان آماده كنيم تا تشويق و از اجر معنوي برخودار شوند تا به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگي دشمن در امان بمانند.

وی با بیان اینکه بايد از تمام ظرفيت‌ها و امكانات دستگاه‌های اجرایی براي اين امر معنوي و خير استفاده شود، ابراز داشت: نتيجه اين كار براي جوانان و جامعه موثر خواهد بود.

کد خبر 2107233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha