۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۹

محمود یاوری در گفتگو با مهر:

امیدورام حوادث بازی با استقلال صنعتی به نفع مس رقم بخورد

امیدورام حوادث بازی با استقلال صنعتی به نفع مس رقم بخورد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به این که از بازیکنان این تیم شناخت ظاهری و نسبی پیدا کرده است، گفت: امیدوارم در این دیدار حوادث فوتبالی و داخل زمین به سود مس رقم بخورد.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع هفته دوم لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: در طول روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کردیم. بازیکنان خیلی با انگیزه هستند و با اشتیاق در تمرینات شرکت می کنند. امیدوارم که شرایط خیلی خوبی را در آینده نزدیک پیدا کنیم.

وی درباره میزان شناخت خود از بازیکنان تیم مس گفت: شناخت ظاهری و صوری پیدا کرده‌ام ولی اندکی وقت نیاز است تا شناخت کامل پیدا کنم. ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی را به مرور پیدا کرده‌ام. مس بازیکنان خیلی خوبی دارد. آنها کاملا حرف گوش کن هستند و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی تیم مس کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا در برخی پست‌ها بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت، عنوان کرد: ما در چند پست نیاز به یاران جدید داریم و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده‌ام. در شرایط کنونی نمی‌شود سراغ بازیکنان داخلی رفت و بازیکن خارجی به خدمت می‌گیریم ولی نمی توانم بگویم که در کدام پست ها بازیکن می‌خریم چرا که حریفان متوجه مشکلات ما در آن پست ها می‌شوند.

یاوری در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال صنعتی خاطرنشان کرد: آنها مهره‌های خیلی خوبی دارند ولی آنچه مسلم است بچه‌های ما هم تمرینات خوبی انجام دادند و بسیار با انگیزه هستند. بازیکنان من با تمام وجود به دنبال این هستند که سه امتیاز این دیدار را کسب کنند. امیدوارم حوادث بازی به نفع تیم مس رقم بخورد و بتوانیم اولین برد فصل را در کرمان کسب کنیم.

دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال صنعتی خوزستان سااعت 22:15 فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 2107395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha