۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

منصور ابراهیم‌زاده:

راه‌آهن در بازی اول هم می‌توانست برنده شود/ صحبت کی‌روش قشنگ نبود

راه‌آهن در بازی اول هم می‌توانست برنده شود/ صحبت کی‌روش قشنگ نبود

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن که معتقد است تیمش می‌توانست در بازی نخست هم 3 امتیاز بگیرد، از پیروزی تیمش برابر سایپا ابراز رضایت کرد و گفت: هیچکس از صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی بدش نمی‌آید اما شما ببینید تیم ملی در شرایطی در سه بازی آخر موفق ظاهر شد و به جام جهانی رسید که لیگ به صورت منسجم و منطقی دنبال شده بود.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم فوتبال راه‌آهن در دو هفته اخیر رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر می‌توانستیم سه امتیاز بازی نخست برابر مس را بگیریم، شرایط‌مان بسیار بهتر بود اما در شرایطی که آنها یک بازی بسته را ارائه کردند تنها یک امتیاز گرفتیم.

وی در مورد پیروزی تیمش برابر سایپا در هفته دوم لیگ هم اظهار داشت: ما توانستیم نقاط قوت سایپا را کنترل کنیم و بازیکنان هم به خوبی فرصت‌های خود را به گل تبدیل کردند. البته پیش از آغاز بازی انتظار پیروزی را داشتم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و توانستیم نتیجه‌ای قابل قبول در زمین سایپا کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه یادآور شد: اعتقاد شخصی من این است، هر تیمی که 8 هفته زودتر از آغاز مسابقات تمرینات آماده‌سازی را شروع کند، در هفته‌های نخست تقریبا شکل می‌گیرد، بر این اساس باید در هفته‌های نخست لیگ امتیازات لازم را کسب کرد و در ادامه بازی‌ها با تفکر و آرامش بیشتر به میدان رفت.

وی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش هم تاکید کرد: هدف ایشان رسیدن به مرحله دوم جام جهانی است که هیچکس از به دست آمدن چنین موفقیتی بدش نمی‌آید زیرا باعث رشد فوتبال می‌شود اما شما ببینید تیم ملی در شرایطی در سه بازی آخر موفق ظاهر شد و به جام جهانی رسید که لیگ به صورت منسجم و منطقی دنبال شده بود.

ابراهیم‌زاده صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه خودش را دارد، اینکه بازیکنان فروردین‌ماه در اختیار او قرار گیرند زمان بسیار خوبی برای آماده سازی است؛ همان هشت هفته‌ای که با آن اشاره کردم. اما این مسئله در اروپا وجود ندارد که بازی‌های باشگاهی برای تیم ملی زودتر تمام شود.

وی درخواست 223 روزه برای برگزاری لیگ از سوی کی‌روش را بر مبنای هدف او برای موفقیت در جام جهانی دانست و افزود: سئوال من این است آیا مسابقات کشورهای خارجی هم اینگونه برگزار می‌شود و می‌گویند جام حذفی را بعد از لیگ آن هم بدون ملی پوشان برگزار کنید. خیر آنها به لیگ‌های خود اهمیت می‌دهند. البته در کشورمان تعطیلات ویژه‌ای وجود دارد که کی‌روش آنها را لحاظ نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن همچنین گفت: کی‌روش وقتی اعلام می‌کند برنامه مسابقات را راننده سازمان لیگ نوشته شده، صحبت قشنگی نیست. او می‌تواند با حوصله و منطق درصدد حل مشکلات برآید. البته واقعیت این است اگر انتظار موفقیت تیم ملی در جام جهانی را داریم، باید در کنار برگزاری مناسب لیگ، تمام بازی‌های دوستانه تیم ملی هم به موقع انجام شود. اینکه پول نداریم و اردو نرویم منطقی نیست، ما نمی‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد زیرا باعث آبروریزی خواهد شد.

کد خبر 2107423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha