۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

انگین فیرات:

باید به بازیکنان جوان سایپا فرصت داد/ دیدار با راه‌آهن حساسیت بالایی دارد

باید به بازیکنان جوان سایپا فرصت داد/ دیدار با راه‌آهن حساسیت بالایی دارد

کرج- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل راه آهن در جمع خبرنگاران گفت: باید به بازیکنان جوان سایپا فرصت داد تا با شرایط لیگ برتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخودار است و این تصور می شود که بازی مقابل راه آهن یکی از جذاب ترین دیدار های لیگ باشد. من به بازیکنانم اعتماد دارم و باید بتوانیم در بازی که در ورزشگاه خانگی سایپا برگزار می شود پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص عملکرد تیم خود در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنان خوبی جذب سایپا شدند و من از عملکرد آنها راضی هستم و با توجه به بودجه باشگاه و مشکلات مالی بازیکنان خوبی جذب تیم ما شدند.

فیرات در خصوص عملکرد ضعیف بعضی از بازیکنان جذب شده تیم خود در بازی مقابل داماش گیلان اظهار داشت: بازی اول بود و بعضی از نفرات ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کردند و باید فرصت داد تا آنها با شرایط لیگ برتر آشنا شوند.

وی در پایان در باره وضعیت چمن ورزشگاه انقلاب گفت: شرایط خوبی دارد کرج و ورزشگاه انقلاب خانه من است و امیدوارم با حضور هواداران در مقابل راه آهن پیروز شویم.

دیدار تیم های فوتبال سایپا البرز و راه اهن تهران در هفته دوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 22:15 پنجشنبه شب در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

کد خبر 2107445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha