۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد؛

جامعه ورزش حضور گسترده ای در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت

جامعه ورزش حضور گسترده ای در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت

جامعه ورزش در سراسر کشور یکپارچه و متحد در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کرده و یک بار دیگر ظلم ستیزی خود را در قبال جنایات و سلطه طلبی رژیم منفور صهیونیستی فریاد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت ورزش با انتشار بیانیه‌ای بر حضور گسترده جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد. در متن این بیانیه آمده است:

روز جمعه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم‌پا و همگام با ملت سلحشور ایران اسلامی در راهپیمایی جهانی روز قدس که یادگار ارزنده معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است، شرکت کرده و علیه جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی بانگ بر خواهد آورد.

ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان به همراه مسوولان و دست اندرکاران ورزش در جای جای کشور، همان گونه که در میادین بین‌المللی ورزش و در همبستگی با آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین، نمایندگان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و در جبهه دفاع از مظلومان فلسطینی ایستاده‌اند، روز جمعه همگام با ملت ظلم ستیز و عدالت خواه ایران اسلامی، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد تا یک بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل، از مظلومیت و حق خواهی ملت فلسطین در برابر نظام استکبار و باصطلاح مدعیان حقوق بشری، دفاع کنند.

کد خبر 2107527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha