۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۹

در نشست ویژه با رئیس فدراسیون؛

مشکلات کمیته داوران با دپارتمان بررسی می‌شود/ رسیدگی به یک تخلف

مشکلات کمیته داوران با دپارتمان بررسی می‌شود/ رسیدگی به یک تخلف

اعضای کمیته داوران به منظور رسیدگی به وضعیت داوری کشور و رفع بسیاری از مشکلات و تخلفات ماه‌های اخیر نشست ویژه‌ای با رئیس فدراسیون خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمتیه داوران فدراسیون فوتبال روز شنبه هفته آینده در نشستی ویژه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به بررسی وضعیت و اختیارات این کمیته، اعضای آن و برخی اتفاقات و مشکلات اخیر که برای این کمیته ایجاد شده است، خواهند پرداخت.

یکی از مهم‌ترین موضوعات این نشست بررسی اختلاف بین کمیته داوران با دپارتمان داوری در خصوص حسین عسگری است و قرار است در این نشست اختیارات و وظایف طرفین کاملا مشخص شود. همچنین در این نشست قرار است اتفاقی عجیبی که برای فهرست تیم‌های داوری مشخص شده مورد بررسی قرار گیرد.

طبق اخبار واصله کمیته داوران فهرست نهایی تیم های داوری دیدارهای هفته دوم لیگ برتر را برای اطلاع رسانی به فدراسیون ارائه کرده است اما در یک تخلفی مشهود برخی از داوران ، کمک داوران و ناظران بدون هماهنگی با کمیته داوران تغییر کرده‌اند. این اتفاق در حالی رخ داده که در نشست چندی پیش اعضای کمیته داوری و دپارتمان داوری با مسئولان فدراسیون فوتبال انتخاب و چیدمان تیم‌های داوری برای رقابتهای فوتبال از دپارتمان گرفته و به کمیته داوری واگذار شده بود.

بحث سومی که در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد محرومیت سه داور فوتسال است که به خاطر رفتن به کویت و قضاوت دیدارهایی در آن کشور محروم شده‌اند.

به نظر می‌رسد در این نشست فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوری و سایر اعضا به رئیس فدراسیون طرح انتخاب و انتصاب سخنگوی کمیته داوران یا داوری فدراسیون فوتبال را ارائه کنند تا از این پس اظهارنظرها در خصوص عملکرد داوران در رقابتهای لیگ برتر کاملا هماهنگ باشد.

در این نشست قرار است اصفهانیان، صدرالدین موسوی، مسعود مرادی و هدایت مومنی حضور داشته باشند و شاید بحث دیگر این نشست انتخاب عضو پنجم کمیته داوران باشد.

 

کد خبر 2107684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha