۹ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۳۳

گزارش خبرنگار مهر از بغارستان؛

شکست تیم فوتبال ناشنوایان مقابل آلمان/ مصاف با یونان برای پنجمی

شکست تیم فوتبال ناشنوایان مقابل آلمان/ مصاف با یونان برای پنجمی

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با شکست مقابل آلمان، از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک ناشنوایان بازماند تا برای کسب عنوان پنجمی به مصاف یونان برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال المپیک ناشنوایان، از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف تیم آلمان رفت. این مسابقه در پایان وقت‎‌های قانونی و اضافه بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی تیم ایران با نتیجه 7 بر 6 مغلوب آلمان شد تا از راهیابی به جمع چهار تیم نهایی بازبماند.به این ترتیب ایران که در دور مقدماتی مقابل دانمارک به پیروزی رسیده و برابر کره جنوبی و اوکراین به تساوی رضایت داده بود، در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مواجه شد تا برای رسیدن به عنوان پنجم به مصاف تیم فوتبال یونان برود. این بازی ساعت 9:30  روز جمعه برگزار خواهد شد. یونان در مرحله یک چهارم نهایی به تیم روسیه باخته بود.

به این ترتیب تیمهای روسیه، آلمان، اوکراین و مصر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. مسابقات المپیک ناشنوایان جهان از روز جمعه آغاز شده است و تا روز 13 مردادماه ادامه دارد.

کد خبر 2107719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha