۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۱

بر خلاف شایعات مطرح شده

محرم نویدکیا در دیدار با استقلال برای سپاهان به میدان نمی‌رود

محرم نویدکیا در دیدار با استقلال برای سپاهان به میدان نمی‌رود

اصفهان - خبرگزاری مهر: بر خلاف آنکه گفته می‌شد محرم نویدکیا مشکلی برای بازی کردن در دیدار مقابل استقلال ندارد، این بازیکن در دیدار پنجشنبه مقابل استقلال به میدان نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در روزهای گذشته همراه با سایر بازیکنان تیم سپاهان در تمرینات تیم اصفهانی شرکت می‌کرد اما گفته می‌شود او نمی‌تواند در بازی این هفته سپاهان به میدان برود.

نویدکیا طی روزهای گذشته همراه با سایر بازیکنان سپاهان تمرین می کرد و چند روزی بود که در تمرین سپاهان پا به توپ شده بود اما طبق گفته سپاهانی‌ها این بازیکن نمی‌تواند در بازی استقلال به میدان برود.

سپاهانی‌ها اعلام کرده‌اند که نویدکیا به دلیل مصدومیتش هنوز نمی‌تواند در دیدارهای لیگ برتر به میدان برود و خبر بازی او در دیدار با استقلال شایعه است.

محمد جعفر رشادی، پزشک تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار داشت: محرم نویدکیا همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و نمی‌تواند در دیدار پنجشنبه شب سپاهان مقابل استقلال تهران برای تیم اصفهانی به میدان برود.

قرار است کاپیتان تیم سپاهان هفته آینده برای طی کردن فعالیت‌های درمانی خود راهی آلمان شود تا ادامه درمان خود را در این انجام دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22:15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2107724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha