۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

یاوری:

لزوم جذب بازیکنان خارجی در مس کرمان/ با تمام توان به میدان می رویم

لزوم جذب بازیکنان خارجی در مس کرمان/ با تمام توان به میدان می رویم

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان گفت: برای اینکه مس کرمان بتواند حضوری مطلوب در لیگ داشته باشد نیاز داریم که چند بازیکن خارجی خوب را جذب تیم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان، گفت: با تمام توان به مصاف حریف رفته و سه امتیاز این بازی را از آن خود خواهیم کرد.

یاوری با بیان اینکه استقلال خوزستان دارای بازیکنان قابلی است، تصریح کرد: مس کرمان در این دیدار با هدف کسب امتیاز کامل و دستیابی به پیروزی به میدان می رود.

وی با اشاره به لزوم تقویت خط دفاعی تیمش، افزود: برای کسب نتایج مطلوب نیاز داریم که چند بازیکن خارجی خوب را جذب کنیم.

یاوری گفت: در حال حاضر بازیکنان خوب و ساعی در تیم حضور دارند اما کفه ترازوی بازیکنانی که از تیم جدا شده اند نسبت به بازیکنانی که به تازگی به تیم پیوسته اند سنگین تر است.

سرمربی مس کرمان با اشاره به حضور بازیکنان خوب کرمانی در تیم، افزود: بازیکنانی که در مس کرمان هستند باید براساس ملاک و معیارهای من در میدان حاضر شوند.

یاوری با اشاره به اینکه 10 سال پیش نیز هدایت مس را به عهده داشته است، ابراز داشت: در آن زمان با تلاش هایی که صورت گرفت تیم از سقوط به لیگ دسته اول نجات پیدا کرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت هواداران، مسئولان و رسانه ها از تیم مس کرمان یادآور شد: تلاش می کنیم با تمرینات خوب و طبق برنامه تیم را در رده های بالای جدول رده بندی قرار دهیم.

کد خبر 2107878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha