۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۳

حجت الاسلام ستوده:

هر گام برای آزادي قدس عبادت و جهادي بزرگ است

هر گام برای آزادي قدس عبادت و جهادي بزرگ است

اردبیل – خبرگزاری مهر: مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل گفت: هر قدمي که امروز براي آزادي قدس شريف برداشته شود، همچون عبادت و جهادي بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدي ستوده بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در اردبیل با اشاره به اينکه ملت ايران بار ديگر در روز قدس حمايت همه جانبه خود از فلسطين مظلوم را نشان خواهند داد، اضافه کرد: فلسطين نبايد خود را در پهنه جهان تنها احساس کند.

وی با اشاره به ترس و شکست غرب از راهپيمايي‌ روز قدس در جهان اسلام یادآور شد: هيبتي که غرب از خود به نمايش گذاشته، هيبتي توخالي است و اسرائيل و آمريکا ایت حقارت را امروز پذیرفته اند

مديرکل تبليغات اسلامي استان با بیان اینکه وحشت استکبار از هيبت ايران در روز قدس به وضوح نمايان می شود، ادامه داد: امام راحل با انتخاب آخرين جمعه ماه رمضان به نام روز قدس وحشت را در دل استکبار نهادینه کرد.

وي با تاکید به تداوم مقاومت در برابر گردن‌کشي‌هاي غرب تصریح کرد: گر چه امروز غرب با هوچي‌گري مي‌خواهد خود را کدخداي جهان نشان دهد، اما تمام اينها جز حبابي بر روي آب نيست و هر روز که مي‌گذرد، افول غرب را بيشتر از پيش شاهد مي‌شويم.

ستوده با دعوت از همه مردم براي شرکت در راهپيمايي روز قدس تاکید کرد که ملت ما هيچ‌گاه مردمان ستمديده جهان را تنها نگذاشته‌اند و اين بار نيز اثبات خواهند کرد که روز قدس روزي بزرگ براي اسلام و مسلمين است.

وی عنوان کرد: راهپيمايي اين روز باشکوه نشان خواهد داد که رژيم صهيونيستي هر روز بيشتر از ايام گذشته در باتلاق نيستي فرو مي‌رود و به صلاح ابرقدرت‌هاي جهان است تا دست از اين خونخواهي و خونريزي بردارند.

کد خبر 2108120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha