۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۳۷

منصور ابراهیم‌زاده:

مهره‌های کلیدی سایپا را از کار انداختیم/ از اشتباهات حریف نهایت استفاده را بردیم

مهره‌های کلیدی سایپا را از کار انداختیم/ از اشتباهات حریف نهایت استفاده را بردیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پس از بازی تمیش مقابل سایپای البرز گفت: در این دیدار از اشتباهات تیم حریف نهایت استفاده را بردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار داشت: در نشست خبری پیش از بازی اعلام کردم امشب شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم خواهیم بود چرا که شرایط  سایپا به مانند مس کرمان نبود.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: در دیدار قبلی مسی‌ها به توجه به شرایط خاصی که داشتند برای ارائه یک بازی بسته پا به میدان گذاشته بودند اما در این دیدار سایپا برای ارائه بازی زیبا و برد آمده بود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد که در این دیدار مهره‌های کلیدی سایپا از جمله صادقی و شهباززاده را به خوبی کنترل کردیم و اجازه ندادیم که این دو بازیکن کاری از پیش ببرند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: در این دیدار بیشترین فشار را روی خط دفاعی این تیم تنظیم کردیم و در همین راستا هم موفق شدیم در اولین فرصت به دست آمده به گل دست پیدا کنیم. البته پس از اینکه تیم ما موفق به گلزنی شد بازی مد نظرما را ارائه نداد.

وی با اشاره به نیمه دوم بازی تیمش مقابل سایپا افزود: در نیمه دوم هم سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم. تیم حریف اشتباهاتی داشت و ما هم از آنها نهایت استفاده را بردیم. در مجموع به بازیکنان برای کسب این سه امتیاز تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پایان گفت: در ابتدای بازی پیش بینی می‌کردم که این دیدار با اختلاف یک گل به اتمام برسد اما در ادامه جریان مسابقه به نفع ما پیش رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و راه‌آهن تهران در هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، با برتری 3 بر صفر تیم راه‌آهن به پایان رسید.
 

کد خبر 2108194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha