۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶

جودوکاران اعزامی به مسابقات نوجوانان جهان معرفی شدند

جودوکاران اعزامی به مسابقات نوجوانان جهان معرفی شدند

کادر فنی تیم جودوی نوجوانان اسامی جودوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و همچنین بازی‌های آسیایی نوجوانان را در دو بخش دختران و پسران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جودوی ایران در رده سني نوجوانان طی هفته‌های آینده حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را پیش رو دارد که کادر فنی این تیم اسامی نفرات اعزامی را برای حضور در این رقابتها اعلام کرد. بر همین اساس 5 جودوکار به مسابقات قهرمانی جهان در میامی آمریکا اعزام خواهند شد.
 
محمد رشنو نژاد(خوزستان) در وزن 55-کیلوگرم، علیرضا خجسته پور (البرز) در وزن 60- کیلوگرم، سبحان رسولی(تهران) در وزن 73- کیلوگرم ، رامین صفویه(قزوین) در وزن 90- کیلوگرم و حسین عربی(تهران) در وزن 90+ کیلوگرم نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود.
 
همچنین علیرضا صدیقی(البرز) در وزن 55- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور(فارس) در وزن 66- کیلوگرم و ایمان نیک اقبال(اصفهان) در وزن 81- کیلوگرم نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین خواهند بود. احمد کاظمی به عنوان سرمربی، ابدی نقش و چاه خندق به عنوان مربی کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند.
 
تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی میامی در انتظار صدور روادید آمریکاست. در صورت صدور روادید تیم نوجوانان بامداد سه شنبه راهی آمریکا خواهد شد. با صلاحدید مدیر فنی تیم‌های ملی و کادر فنی تيم نوجوانان با هدف حضور در  يک ديدار تدارکاتی داخلي هر هشت عضو اين تيم پنجشنبه شب در مسابقات جام رمضان تهران به روی تاتامی رفته و همگی موفق به کسب مدال طلا شدند.
 
ضمن اینکه تیم جودوی نوجوانان در بخش بانوان با ترکیب فاطمه شعبانی(خراسان رضوی) در وزن 44- کیلوگرم ، مبینا عزیزی (تهران) در وزن 57- کیلوگرم و محدثه خویشوند (البرز) در وزن 63- کیلوگرم با هدایت تکتم بیدل در بازی‌های آسیایی نوجوانان شرکت می‌کند. 
 
رقابتهای نوجوانان جهان 18 تا 21 مردادماه به میزبانی آمریکا در میامی برگزار می‌شود. ضمن اینکه بازی‌های آسیایی نوجوانان نیز 25 مرداد تا سوم شهریور در نانجینگ چین برگزار خواهد شد.
 
کد خبر 2108206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha