۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین مردم استان سمنان بر سر اسرائیل غاصب/ مردم حماسه سیاسی دیگری آفریدند

سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین مردم استان سمنان بر سر اسرائیل غاصب/ مردم حماسه سیاسی دیگری آفریدند

شاهرود - خبرگزاری مهر: از سطح شهرستان های استان سمنان خبر می رسد سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مردم مومن، متدین، انقلابی و روزه دار بار دیگر خودنمایی کرد و حماسه دیگری را در مواجهه با مدعیان دروغین حقوق بشر و عدالت انسانی در دنیا خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، امت اسلامی دست به دعا بر می دارد و از خدا می‌خواهد که روشن‌ترین صبح عالم طلوع کند و بر این شب های تار و ظلمانی مُهر پایان بزند و راه ستمکاری و جنایت استعمارگران و ظالمان را ببندد و منجی مهربانمان را برساند، امروز دل های پاک مسلمانانِ روزه دار بعد از فریاد های حمایت خود از مسلمانان مظلوم فلسیطن، سوریه و مصر در نمازی خالصانه و نورانی از خدا می خواهد که " اللّهُّمَ اَصْلْح کُلَّ فاسِدٍ مِن اُمُورِ الْمُسْلِمین".

مردم شاهرود در روزِ بزرگِ جهانیِ قدس پرده از همه شعارهای بی اساس و توخالی و جذابی چون دموکراسی، دفاع از حقوق بشر، آزادی و صلح و امنیّت جهانی که تنها پرده‌ای زیباست که بر روی جنایت ها، غارت ها و خودکامگی های بی پایان سیاه دلان استعمارگر کشیده شده بر داشتند.

حضور با شکوه مردم شاهرود در راهپیمایی روز قدس با شعارهای "وحدت، راه و رسم مؤمنان است، وحدت، خار چشم دشمنان است"، " خامنه‌ای رهبر مسلمین است، باعث افتخار مؤمنین است"، "ما ملّت مسلمان، در راه دین فدائیم، بر ضدصهیونیست و بر ضدآمریکاییم " یک بار دیگر یادآور راهپیمایی های انقلابی این مردم بر ضد رژیم پهلوی بود و مردم غیور شاهرودی ثابت کردند همانگونه که کشور خود را از یوغ ستم و تباهی رژیم منحوس پهلوی و دست پنهان دیکتاتوری آمریکا و انگلیس نجات دادند تلاش می کنند تا فلسطین و مردم مسلمان آن را نیز از چنگال استعمارگران صهیونیست رهایی بخشند.

غیور مردان دامغانی نیز با حضور چشمگیر و دشمن هراس خود در راهپیمایی این روز بزرگ به دعوت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند تا به آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام طاغوت تبدیل شوند.

دامغانی ها با فریاد های "امروز روز ذلّت آمریکاست، پایان اقتدار خودکامه‌هاست"، "امروز روز قدس و روز دین است، تَجلّی قدرت مسلمین است"، "ای رهبر آزاده‌، آماده‌ایم، آماده"، "امروز روز وحدتِ اُمت است، وحدتِ اُمت، باعث رحمت است" فریادهای خشم خود را بر سر آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب فرود آوردند.

آسمان گرمسار نیز امروز از نور اسلام خواهی لبریز شد و در صبح ترین روز سال به یمن روشنای این نورِ درخشان، سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین این خطه، دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را بر باد داد.

فریاد های یکپارچه "این خیزش و بیداری مسلمین، مژده دهد آزادی فلسطین"، "عزت و سربلندی، در سایه‌ اسلام است، تفرقه و اختلاف، پیروی از شیطان است"، " امروز روز شادی ملّت‌هاست، پایان سلطه ابرقدرت‌هاست"، "قدس دلِ تپنده زمین است، حُرمتِ مرز و بومِ مسلمین است"، "در آخرین جمعه ماه صیام، زنده شود دوباره نام امام" کوچه پس کوچه های شهر را فرا گرفت و بار دیگر به دنیا ثابت کرد ایران ایستاده است و تا نام امام زمان (عج) بر آن حکومت می کند برای تحقق حکومت عدل الهی پافشاری و مبارزه خواهد کرد.

ملت هوشیار و سرافراز شهرستان سرخه نیز در این هنگامه بزرگ امتحان انسانیت و عدالت در شناخت دشمن اصلی خود یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون‌‌‌آشام آگاهانه قدم به میدان گذاشته با گام هایی استوار و محکم فریاد "ما بنده خدا و حق‌شناسیم، از دشمنان خود نمی‌هراسیم"، "با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله‌ی مسلمین" ، "فریاد ما را بِشنود، اسرائیل، باید که از بین برود، اسرائیل" سر دادند.

مردم دیگر شهرها و روستاهای استان نیز ندای "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل"، "دفاعِ از فلسطین، باعث عزّت ماست، نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست"، "آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است" را چنان خروشان سر دادند که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دروغ ابرقدرت ها باقی نماند.

کد خبر 2108444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha