۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

فریبرز راد:

برگزاری نخستین جشنواره هنرهای قرآنی کودک و نوجوان در مشهد

برگزاری نخستین جشنواره هنرهای قرآنی کودک و نوجوان در مشهد

مشهد - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از برگزاری نخستین جشنواره هنرهای قرآنی کودک و نوجوان با عنوان "نورالخضراء" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن فریبرز راد اظهار کرد: نخستین جشنواره هنرهای قرآنی کودک و نوجوان "نورالخضراء" از برنامه های دوازدهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افزود: این جشنواره با هدف پیوند هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن درقالب رشته های مختلف فرهنگی و هنری از جمله حفظ (قرآن و احادیث)، روخوانی،  قصه گویی، (قصص قرآنی)، شعر خوانی و نقاشی ( مذهبی و قرآنی) توسط گروه سنی 5 تا 12 سال و همچنین نمایش عروسکی، تصویرگری کتاب کودک و تالیف با مضامین قرآنی و سیره ائمه اطهار (ع)، توسط گروه سنی بزرگسال برگزار می شود.

فریبرز راد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره واقع در مشهد مقدس نبش مدرس 3 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره شرکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنند.

وی افزود: نخستین جشنواره هنرهای قرآنی کودک و نوجوان نورا الخضراء از تاریخ 26 لغایت 31 مرداد ماه جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

کد خبر 2108667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha