۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۵۴

هفته دوم لیگ برتر؛

صبا با شکست نفت به رده دوم صعود کرد/ برتری فولاد با گلزنی یک استقلالی

صبا با شکست نفت به رده دوم صعود کرد/ برتری فولاد با گلزنی یک استقلالی

روز دوم از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امشب جمعه با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد که با شکست خانگی نفت برابر صبا، صعود شاگردان مایلی‌کهن به رده دوم، برتری فولاد برابر فجر و دومین شکست شاگردان غلامحسین پیروانی در لیگ سیزدهم همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب جمعه با برگزاری دو مسابقه همزمان پیگیری شد که تیم نفت تهران در ورزشگاه دستگردی تهران پیروزی یک بر صفر را در حالی با شکست 2 بر یک عوض کرد که حسین ابراهیمی بازیکن این تیم در دقیقه 43 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، همچنین سعید بیات هم در دقیقه 46 از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا دو تیم با 10 بازیکن به بازی ادامه دهند. در این مسابقه رضا نوروزی در دقیقه 25 گل تیم نفت را به ثمر رساند اما رضا عنایتی (38) و فرید کریمی (53) برای تیم صبای قم گلزنی کردند.

شاگردان محمد مایلی‌کهن با این پیروزی در زمین تیمی که هدایت آن را یحیی گل‌محمدی بر عهده دارد، دومین تیم 2 برده لیگ سیزدهم لقب گرفت و با 6 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. نفت تهران هم با 3 امتیاز به رده هفتم تنزل پیدا کرد.

در دیگر بازی امشب هم تیم‌های فولاد خوزستان و فجرسپاسی شیراز که در بازی نخست خود در لیگ برتر شکست خورده بودند، برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان حسین فرکی به پایان رسید. فرزاد حاتمی در دقیقه 64 گل برتری تیم فولاد را به ثمر رساند. این دومین باخت فجرسپاسی با هدایت غلامحسین پیروانی در لیگ سیزدهم بود.

هفته دوم از مسابقات لیگ برتر امشب با برگزاری دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران که در ورزشگاه فولادشهر درحالی پیگیری است، به پایان می‌رسد که این بازی تا دقیقه 75 با تساوی بدون گل در جریان است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- سپاهان اصفهان 6 امتیاز - تفاضل گل 4+
2- صبای قم 6 امتیاز - تفاضل گل 2+
3- راه‌آهن تهران 4 امتیاز - تفاضل گل 3+
4- صنعتی خوزستان 4 امتیاز - تفاضل گل 1+
5- پرسپولیس 3 امتیاز (از یک بازی)
-------------------------------------------
15- ذوب‌آهن اصفهان بدون امتیاز - تفاضل گل 2- (از یک بازی)
16- فجرسپاسی شیراز بدون امتیاز - تفاضل گل 2- 


 

کد خبر 2108752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha