۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۰۰

بوناچیچ بعد از توقف ذوب‌آهن:

خوش شانس بودیم که به پرسپولیس نباختیم/ انتظارات را برآورده می‌کنیم

خوش شانس بودیم که به پرسپولیس نباختیم/ انتظارات را برآورده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه شاید بدشانسی که تیمش در خوزستان برابر استقلال صنعتی با آن مو اجه شد، امروز گریبان پرسپولیس را گرفت، اظهار داشت: خوش شانس بودیم که در بازی امروز مقابل میهمان خود نباختیم.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ که پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری صحبت می‌کرد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مسابقه اصلا خوب بازی نکردیم و آنچه باید در زمین انجام می‌دادیم را نتوانستیم نمایش دهیم، خصوصا وقتی علی آبادی مصدوم شد، پاشنه آشیل تیم من به هم ریخت.

وی با بیان اینکه ساختار تمیش به خاطر بد بازی کردن مسلمان و رجب‌زاده به هم ریخت، افزود: نزدیک بود در این مسابقه به پرسپولیس ببازیم. شاید بدشانسی که ذوب‌آهن در خوزستان برابر استقلال صنعتی با آن مو اجه شد، امروز گریبان پرسپولیس را گرفت و  خوش شانس بودیم که در بازی امروز مقابل میهمان خود نباختیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‎آهن اصفهان همچنین اضافه کرد: من دنبال اینگونه بازی کردن ذوب‌آهن نیستم و قول می‌‎دهم در دیدارهای آینده انتظاراتی که از نوع بازی و عملکرد ذوب‌آهن وجود دارد، را برآورده کنم. ضمن اینکه قول می‌دهم با نفراتی که امروز بد بازی کردند مثل رجب‌زاده و مسلمان، صبحت کنم و به آنها بگویم اینگونه بازی کردن به درد ذوب‌آهن نمی‌خورد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: میلاد زنیدپور را باید زودتر تعویض می‌کردم زیرا خسته بود و علت میدان دادن به تبریزی و اکبر ایمانی سرعت دادن به بازی بو بالا بردن قد تیم بود، هر چند در مجموع به هدفمان که پیروزی بود دست پیدا نکردیم.

بوناچیچ در پایان گفت: همچنان دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی هستیم زیرا دروازه‌بان‌های تیم ما کوتاه قد بوده و روی خروج‌های دچار مشکل می‌شوند.

دیدار تیم‌های ذوب‌‎آهن اصفهان و پرسپولیس در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2108765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha