۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

دانایی در گفتگو با مهر:

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس "نماز جمعه" در مصلای سمنان برگزار شد

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس "نماز جمعه" در مصلای سمنان برگزار شد

سمنان – خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب نخستین جشنواره عکس "نماز جمعه" در محل مصلای سمنان خبر داد.

سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از سوی حوزه هنری استان سمنان نمایشگاه آثار منتخب نخستین جشنواره استانی عکس "نماز جمعه" در  محل مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نهاد در راستای اهداف فرهنگی و هنری و به مناسبت سي و چهارمين سالگرد اقامه نمازجمعه، با همکاری دفتر نمایندگی شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان و ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان، فراخوان نخستین جشنواره استانی عکس نماز جمعه را در تیر ماه سالجاری با موضوعات "اقامه نمازجمعه در شهرهاي مختلف استان سمنان" و "عکس های مربوط به اقامه نماز جمعه در استان سمنان در سال های اول انقلاب اسلامي" منتشر کرد که تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره،  25 نفر از شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر و سرخه در این جشنواره شرکت کردند.

رئیس حوزه هنری استان سمنان با اشاره به اینکه با 275 اثر به جشنواره ارسال شد افزود: از این بین 33 اثر به مرحله دوم و نمایشگاه نخستین جشنواره استانی عکس نماز جمعه راه یافت که روز جمعه 11 مرداد همزمان با روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در محل مصلای نماز جمعه سمنان در معرض دید نمازگزاران جمعه و راهپیمایان روز جهانی قدس قرار گرفت.

دانایی در خاتمه تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان طی مراسمی در دفتر امام جمعه سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و مسئولان، هنرمندان و شرکت کنندگان در این جشنواره از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

کد خبر 2108854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha