تحولات مصر/

ادامه تظاهرات و درگیری در قاهره/25 نفر زخمی شدند

ادامه تظاهرات و درگیری در قاهره/25 نفر زخمی شدند

تظاهرات طرفداران اخوان المسلمین در قاهره و درگیری با مخالفان محمد مرسی و زخمی شدن 25 نفر از جمله خبرهای مصر به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، طرفداران محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده مصر و اخوان المسلمین شب گذشته نیز به تظاهرات خود ادامه دادند. این تظاهرات در نزدیکی تاسیسات نظامی در قاهره برگزار شد. نیروهای پلیس برای متفرق کردن معترضین از گاز اشک آور استفاده کردند.

همچنین حامیان مرسی موسوم به ائتلاف علیه کودتا در بیانیه ای از تصمیم خود برای تحصن جدید در شرق قاهره در نزدیکی فرودگاه بین المللی قاهره خبر داده بودند.

از سوی دیگر العربیه به نقل از وزارت بهداشت مصر گزارش داد که طرفداران و مخالفان اخوان المسلمین شب گذشته در منطقه عین شمس با یکدیگر درگیر شدند که بر اثر آن 25 نفر زخمی شدند.

"خالد الخطیب" یکی از مسئولان وزارت بهداشت مصر با بیان این مطلب افزود: تاکنون در جریان درگیری شب گذشته مورد فوتی گزارش نشده است و 19 تن از زخمی ها پس از درمان از بیمارستان مرخص شده اند.

از سوی دیگر "محمد بدیع" دبیرکل اخوان المسلمین مصر اظهار داشت که برکناری محمد مرسی از ریاست جمهوری این کشور یک توطئه داخلی و خارجی بود که با رهبری آمریکا صورت گرفت.

 

 

کد خبر 2108855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha