۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

علی فتح‌الله‌زاده مطرح کرد:

جباری را به خاطر مسائل اخلاقی کنار گذاشتیم/ قضاوت فغانی در سطح محلات بود

جباری را به خاطر مسائل اخلاقی کنار گذاشتیم/ قضاوت فغانی در سطح محلات بود

مدیرعامل باشگاه استقلال دلیل کنار گذاشتن جباری از جمع آبی‌پوشان را مسائل اخلاقی دانست و اعلام کرد هر زمان که او از باشگاه استقلال رفت این بازیکن می‌تواند باز گردد. فتح‌الله‌زاده همچنین از جباری خواست با مردم صادق باشد و گفت: اینکه رحمتی دلیل باخت به سپاهان را وزارت ورزش دانست، را قبول ندارم زیرا محمد عباسی به ما بسیار کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح‌الله‌زاده در مراسم رونمایی از کارت هواداری باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در تمام دنیا بخش ورزشی از سطح بالایی برخوردار است و در رتبه دهم بنگاه‌های اقتصادی قرار دارد. گردش مالی در ورزش نشان می‌دهد، قابلیت ورزش خصوصا فوتبال بسیار بالاست و با صنعت پتروشیمی، گاز و نفت برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه تراز مالی ورزش بسیار بالاست و می‌تواند تاثیر گذاری مثبتی در اقتصاد دنیا داشته باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک‌های ما توانایی مالی بسیاری دارند اما به باشگاه‌ها نزدیک نیستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: در تمام دنیا 60 درصد از در آمد حق پخش به فوتبال دارد اما متاسفانه در کشور ما با توجه به اینکه از چنین مزیتی برخوردار نیستیم، نتوانسته‌ایم تا به حال از صدا و سیما استفاده مطلوب کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: من در تلاش هستم تا بانک استقلال را راه اندازی کنم اما این نیاز به یک زمان زیاد دارد. متاسفانه در ورزش ما مدیریت پابرجا نیست، نمی‌توانیم این مسئله را در یک زمان مشخص شده انجام دهیم.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه افراد متمولی در ایران وجود دارند که در آمدشان نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان است و آن‌ها علاقه خاصی دارند تا در فوتبال سرمایه گذاری کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه استقلال نزدیک به 30 میلیون هوادار در کشور دارد، اگر چنین بانکی راه‌اندازی شود، می‌تواند اثرات بسیار مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ما می‌توانیم با ارائه کارت‌های هواداری به هواداران، به آنها سود داده و نه تنها در این بخش بلکه در خرید بلیط هواپیما و حتی خرید از سوپرمارکت‌ها صاحبان این کارت‌ها از این کارت استفاده کرده و به نوعی به جای گذاشتن پول و چندین کارت اعتباری تنها از این کارت برای امور بانکی خود استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران یادآور شد: به شما قول می‌دهم اگر باشگاه استقلال را به من بدهند، خودم اعضای هیئت مدیره را تعیین کنم و دستم در تمام امور این باشگاه باز باشد، تحولی بسیار عظیم را به وجود خواهم آورد؛ به شرط آن که سه سال کاملا در باشگاه باشم و اختیار مالی نیز داشته باشم.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه در خصوص کمپ استقلال باید به شما توضیحی بدهم. زمانی که این کمپ را آماده کردیم، قیمت آن 20 میلیارد بود ولی در حال حاضر 140 میلیارد تومان قیمت آن است و ما اگر این کمپ را بفروشیم و جایی برای تمرین خود اجاره کنیم و در سال 500 میلیون هزینه آن را بدهیم، من 40 میلیارد آن را در بانک گذاشته و سود آن را صرف مخارج باشگاه می‌کنم و با 100 میلیارد آن یک مجموعه ورزشی 35 هزار نفره می‌سازم. البته فکر می‌کنم کار را با 60 میلیارد تومان انجام داده و با 40 میلیارد دیگر آن شهرک سازی کنم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه سیدمهدی رحمتی در مصاحبه پس از بازی با سپاهان اعلام کرد که ما به سپاهان نباختیم بلکه به وزارت ورزش باختیم، تصریح کرد: من این صحبت را قبول ندارم و باید بگویممحمد عباسی به ما بسیار کمک کرد. اگر ما به خاطر مسائل مالی با مشکل مواجه شدیم، مقصر وزارت ورزش و جوانان نبود. من اعتقاد دارم باید همان طور که به سیمان سپاهان پول تزریق می‌شود، به ما هم تزریق شود.

وی در خصوص صحبت‌های مجتبی جباری که گفته بود وقتی فتح‌الله‌زاده برود، من به استقلال باز خواهم گشت، خاطرنشان کرد: مگر قرار است جباری به استقلال برگردد. هر وقت که من رفتم ایشان می‌تواند بیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که روزنامه استقلال جوان در این چند وقت به شدت علیه جباری مقاله می‌نویسد،؟ تصریح کرد: روزنامه ما علیه جباری صحبتی نکرده اما روزنامه‌هایی هستند که علیه ما، جباری نامه شده‌اند. جباری بازیکن خوبی است اما بهتر از رحمتی و آندو که نیست و ما جباری را به دلیل مسائل اخلاقی و رفتاری کنار گذاشتیم.

وی در خصوص جلسه پر حاشیه‌ای که با مجتبی جباری داشته است، افزرود: من خیلی صحبت‌ها را در دل خودم نگه می‌دارم اما مطمئن باشید اگر کسی به پدر من توهین کرده بود، دیگر نگاهش هم نمی‌کردم اما چطور می‌شود ما به پدر ایشان توهین کنیم و ایشان یک سال دیگر در استقلال بمانند. پس خوب است که مجتبی جباری صادقانه با مردم صحبت کند.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در خصوص قضاوت دیدار سپاهان و استقلال گفت: متاسفانه علیرضا فغانی دو پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفت و من اعتقاد دارم قضاوت ایشان در این بازی در سطح محلات بود. البته باید بپذیریم که هر انسانی اشتباه می‌کند و مطمئنا اشتباه فغانی تعمدی نبوده است.

کد خبر 2108933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha