۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

صادقیان در گفتگو با مهر:

کینه‌ای از ذوب‌آهنی‌ها ندارم/ فکرم معطوف به پرسپولیس است

کینه‌ای از ذوب‌آهنی‌ها ندارم/ فکرم معطوف به پرسپولیس است

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگرچه من بد از ذوب‌آهن جدا شدم اما کینه‌ای از این تیم ندارم و از ذوب‌آهنی‌ها دیگر دلخور نیستم.

پیام صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات و جدایی‌اش از تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: اگرچه برخی معتقدند که من بد از ذوب‌آهن جدا شدم اما دیگر کینه‌ای از این تیم ندارم و همه چیز را فراموش کرده‌ام و در حال حاضر همه فکرم معطوف به بازی‌های تیم فوتبال پرسپولیس است.

وی ادامه داد: دیگر به اتفاقات فصل گذشته فکر نمی‌کنم و همه فکرم را معطوف به بازی‌ها می‌کنم چون در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و باید برای این تیم به میدان بروم بنابراین تلاش می‌کنم که بهترین عملکردم را برای این تیم به نمایش بگذارم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد اینکه آیا روزی به ذوب‌آهن باز می‌گردد یا خیر، تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که در مورد این مسئله صحبت کنیم زیرا من تازه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته‌ام و با پرسپولیسی‌ها قراردادی 2 ساله امضا کرده‌ام بنابراین در مورد آینده صحبت نمی‌کنم.

وی با اشاره به عملکردش در بازی‌های اخیر پرسپولیس اضافه کرد: هنوز نتوانسته‌ام به کیفیت مورد نظرم برسم و توپ‌های من هنور وارد دروازه تیم‌های حریف نمی‌شود اما باید در ادامه شرایط خودم را بهتر کنم تا دیگر بدشانسی گریبانگیر من نشده و توپ‌های من وارد دروازه حریفان شود.

دیدار شب گذشته تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2108998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha