۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

محمدیان خبر داد:

مرحله نخست مسابقات قرآنی اوقاف دهه کرامت برگزار می‌شود

مرحله نخست مسابقات قرآنی اوقاف دهه کرامت برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: مرحله نخست سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در سطح شهرستان‌های استان در دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدیان صبح شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سی و ششمین دوره  مسابقات قرآنی اوقاف شامل قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم در سه مرحله شهرستانی استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات یکی از معتبرترین مسابقات قرآنی در سطح جهان است که در مرحله کشوری، 70 کشور با هم رقابت می کنند و ایران در بخش های مختلف مسابقه توانسته مقام برتر را کسب کند.

محمدیان همچنین در خصوص مقام‌های کسب شده توسط استان بوشهر در این مسابقات گفت: سه نفر از قاریان ما توانستند در سطح بین الملل در زمینه حفظ و قرآئت حائز رتبه برتر مسابقات شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر یاد آور شد: مرحله نخست این مسابقات در سطح شهرستان در دهه کرامت،استانی در دهه ولایت، کشوری در میلاد حضرت رسول (ص) و بین المللی در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 و بالای 16 برگزار می شود، عنوان کرد: سهمیه بوشهر در سال 91 بالغ بر 15 هزار نفر بوده و 12 هزار نفر در این مسابقات ثبت نام کردند که از این 12 هزار نفر، 50 نفر برتر شدند و به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

محمدیان بیان کرد: مهلت ثبت نام در این مسابقات تا پایان روز 15 شهریور است و در سایت www.quraniran.ir انجام می‌شود.

کد خبر 2109052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha