۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۷

بسکتبال قهرمانی مردان آسیا - فیلیپین؛

حدادی و ساهاکیان بهترین‌های ایران برابر چین بودند

حدادی و ساهاکیان بهترین‌های ایران برابر چین بودند

تیم ملی بسکتبال در حالی در مصاف با چین به برتری دست یافت که حامد حدادی و اوشین ساهاکیان به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان ایران در این رقابت بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و چین در روز پایانی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان آسیا امروز شنبه برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان کشورمان با  نتیجه 70 بر 51 حریف خود را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست یافتند. در جریان این بازی حامد حدادی 15 امتیاز به دست آورد. این بازیکن که 24 دقیقه و 56 ثانیه برای تیم ایران بازی کرد 7 ریباند داشت و امتیاز آورترین بازیکن ایران شد.

این در حالی است که اوشین ساهاکیان طی 24 دقیه و 49 ثانیه حضور در زمین به 13 امتیاز دست یافت اما او با تاثیرگذاری 14 امتیازی، موثرترین بازیکن ایران بود.

در دیدار تیم‌های ایران و چین صمد نیکخواه بهرامی بیشتر از سایر بازیکنان و 33 دقیقه و یک صدم ثانیه داخل زمین بود و طی این مدت 10 امتیاز به دست آورد و تاثیرگذاری 8 امتیازی داشت.

در تیم چین نیز وانگ طی 29 دقیقه و 57 ثانیه 11 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن تیمش شد. درحالیکه لی با تاثیرگذاری 7 امتیازی موثرترین بازیکن تیمش شد.

 

کد خبر 2109281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha