۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۲

برای دیدار با گسترش‌فولاد تبریز؛

تغییر در برنامه سپاهان/ طلایی‌پوشان دوشنبه عازم تبریز می‌شوند

تغییر در برنامه سپاهان/ طلایی‌پوشان دوشنبه عازم تبریز می‌شوند

اصفهان – خبرگزاری مهر: با وجود اینکه قرار بود سپاهان بعد از دیدار با استقلال دو روز در تهران بماند و از تهران عازم تبریز شود، این تیم روز دوشنبه عازم تبریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپاهان صبح روز جمعه بعد از دیدار با استقلال تهران به اصفهان بازگشتند و عصر جمعه در اصفهان به ریکاوری پرداختند.

این بازیکنان امروز و فردا در ورزشگاه فردوس اصفهان به تمرین می‌پردازند و قرار است فردا یکشنبه دو جلسه در این ورزشگاه تمرین کنند.

سپاهانی‌ها روز دوشنبه نیز در اصفهان به تمرین می‌پردازند و پس از آن در آخرین ساعات دوشنبه، با پرواز مستقیم اصفهان – تبریز عازم این شهر می‌شود.

پیش از این قرار بود طلایی‌پوشان بعد از دیدار با استقلال در تهران بمانند و از تهران عازم تبریز شوند اما تعویق یک روزه دیدار سپاهان و گسترش فولاد تبریز باعث شد این بازیکنان به اصفهان بازگردند و روز دوشنبه به تبریز بروند.

تیم اصفهانی برای دیدار با گسترش فولاد تبریز بازیکن محرومی ندارد و تنها محرم نویدکیا، کاپیتان این تیم در بازی روز سه‌شنبه غایب خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش‌فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 روز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2109303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha