۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

دوست جلالی:

تمامی ظرفیت ها برای استفاده بهینه از سواحل دریا مورد استفاده قرار گیرد

تمامی ظرفیت ها برای استفاده بهینه از سواحل دریا مورد استفاده قرار گیرد

رودسر – خبرگزاری مهر: فرماندار رودسر گفت : از همه ظرفیت ها برای استفاده بهینه سواحل دریا استفاده شود و در این راه همه دستگاه های ذیربط تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دوست جلالی ظهر یکشنبه در نشست طرح سلامت دریا این شهرستان افزود: همه باید تلاش داشته تا مسافران و گردشگران بتوانند هرچه بهتر از این موهبت الهی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه پس از عید سعید فطر با سیل عظیم مسافران و گردشگران در شهرستان مواجه خواهیم بود، اظهارداشت: هرساله با شروع فصل گرما شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به رودسر هستیم.

فرماندار رودسر گفت: امسال نیز پیش بینی می شود پس از عید فطر و با شروع دور جدید سفرها، پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور باشیم که باید برای بهره مندی هرچه بیشتر آنان از دریا بیش از پیش تلاش کرد.

وی همچنین از تقلیل نقاط حادثه خیز از 35 نقطه به 20 نقطه خبر داد و افزود: در این رابطه از امروز شهرداران و بخشداران موظفند برای تامین نیروی انسانی ناجی در 20 نقطه مزبور اقدام و با نصب علائم هشدار دهنده شنا ممنوع در این نقاط و استقرار ناجیان محلی اقدام کنند.

دوست جلالی در ادامه از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار به پنج دهیاری در این شهرستان برای ایجاد زیرساخت ها برای ایجاد طرح سالم سازی اشاره کرد و اظهارداشت: این پنج طرح در روستاهای شیر محله، حسن سرا، توسکامحله، داروگرمحله و قاسم آبادسفلی است که این میزان اعتبار در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

به گزارش مهر، شهرستان رودسر شرقی ترین شهرستان گیلان 45 کیلومتر نوار ساحلی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2109772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha