۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۲

ویسی:

استقلال خوزستان تاکنون به 60 درصد خواسته های خود رسیده است

استقلال خوزستان تاکنون به 60 درصد خواسته های خود رسیده است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی استقلال خوزستان گفت: با گذشت دو بازی از لیگ برتر، استقلال خوزستان تاکنون به 60 درصد خواسته های خود رسیده است.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر در آستانه دیدار با سایپا با بیان اینکه عملکرد استقلال خوزستان از نظر نتیجه گیری خیلی خوب بوده است، اظهار کرد: سایپا استخوان بندی خود را حفظ کرده و مثل سایر رقبا برای ما قابل احترام است اما ما در زمین برای سه امتیاز می جنگیم و آن را در خانه حفظ می کنیم.

وی افزود: البته از نظر فنی آن چیزی که می خواستیم نبوده اما از نظر نتیجه گیری کسب چهار امتیاز آن هم برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده است و همه فکر می کردند جور دیگری نتیجه می گیرد قابل احترام است.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به استفاده از  همه بازیکنان خود در ترکیب تیم و این که در هر بازی چند تغییر خواهند داشت، ادامه داد: در مجموع از همه از کل تیم راضی هستم ولی هنوز تا رسیدن به خواسته من فاصله دارد.

ویسی در پاسخ به پرسش در خصوص میزان تحقق خواسته های تاکتیکی تیمش عنوان کرد: تا الان به60 درصد خواسته های تاکتیکی از بازیکنانم می خواستم  رسیده ام البته این روند تا بالای 80 درصد نیز جا دارد.

سرمربی آبی پوشان خوزستانی درباره سیستم بازی تیمش که مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفته بود بیان کرد: بازیکنانی جذب کردیم که هر بارخواستیم بتوانیم در هر حالتی تغییر تاکتیک دهیم به این معنا که در هر حالتی بتوانیم جا به جایی را انجام دهیم و مهم این است که آن روز چه اتفاقی در بازی می افتد.

وی در خصوص حریفان تدارکاتی تیم ملی گفت: به اندازه کافی با تیم های کوچک بازی کرده ایم اما الان نوبت بازی با تیم های بزرگ است و این نیاز نیاز مبرمی است چون همه تیم ها در جام جهانی بزرگ هستند و برنامه های تیم ملی را باید هماهنگ کنیم تا کمکی را که به تیم ملی در توان ما است بتوانیم انجام دهیم.

 

کد خبر 2109806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha