ساندی تایمز گزارش داد؛

جمیت خیریه انگلیس حامی مالی تروریستهای سوریه

جمیت خیریه انگلیس حامی مالی تروریستهای سوریه

یک روزنامه انگلیسی زبان نوشت: یک جمعیت خیریه انگلیسی با جمع آوری کمکهای مالی در مساجد، تروریستهای فعال در سوریه را مورد حمایت مالی خود قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه ساندی تایمز انگلیس امروز از اقدام یک جمعیت خیریه انگلیسی برای حمایت از گروههای تروریستی وابسته به القاعده در سوریه خبر داد.

به گزارش این روزنامه، پلیس انگلیس پس از اینکه دهها هزار پوند در شهر "دوور" واقع در جنوب شرق این کشور را مصادره کرد، تحقیق و بازرسی خود را در این زمینه آغاز کرد.

پلیس انگلیس این مقدار پول را از کسانی ضبط کرد که با عنوان کارکنان نهادی به نام کاروان کمکها کار می کردند و عازم خاومیانه بودند.

گفتنی است در میان این افراد، شخصی حضور داشته که چندی پیش به دست داشتن در انفجارهای سال 2004 که در مادرید رخ داد و به کشته شدن 191 نفر منجر شد، متهم بوده است.

به گزارش این روزنامه، یک شخصیت مذهبی تندور همچنین در میان این افراد دیده می شود که متهم به حمایت از حوادث 11 سپتامبر سال 2001 بوده است.

منابع انگلیسی گزارش دادند: این جمعیت خیریه عهده دار جمع آوری کمک برای تروریستهایی بوده است که در سوریه می جنگند.

خاطر نشان می شود: حمایتهای انگلیس از گروههای تروریستی حاضر در سوریه فقط به کمکهای مالی منحصر نیست، بلکه در این زمینه اقدام به ارسال نیرو نیز کرده است.

این در حالی است که انگلیس چندی پیش سربازان خود را به اردن فرستاد تا به گروههای تروریستی که در سوریه می جنگند، آموزش دهند.

کد خبر 2109912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha