۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

فرشید طالبی در گفتگو با مهر:

سایت‌ها با خبرهای کذب به خانواده کریمیان شوک وارد نکنند

سایت‌ها با خبرهای کذب به خانواده کریمیان شوک وارد نکنند

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که برای آگاهی از آخرین وضعیت هم تیمی خود در بیمارستان امام رضا(ع) این شهر حضور یافته بود، گفت: از برخی سایت‌ها خواهش می‌کنم که با خبرهای کذب خود به خانواده کریمیان شوک وارد نکنند.

فرشید طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی آگاهی خود از بستری شدن مهدی کریمیان در بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: من ظهر امروز خواب بودم که بچه‌ها تماس گرفتند و این خبر را دادند. باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده باشد.

وی افزود: دیروز با هم سر تمرین بودیم و بعد از آن همه هر کسی به منزل خودش رفت. من هم با عجله به منزل برگشتم که به افطار برسم. بعد هم که خبری از کسی نداشتم و امروز صبح بعد از سحری و نماز صبح خوابیدم و استراحت کردم تا این که بچه‌ها زنگ زدند و این خبر را به من گفتند.

طالبی ادامه داد: الآن هم در بیمارستان هستیم ولی اجازه ندادند از نزدیک او را ببینیم. منتظر هستیم تا همسرش بیاید و آخرین خبر را از زبان ایشان بشنویم. واقعا شوکه شده‌ایم. من اصلا حالم خوب نیست. همه برایش دعا کنند تا به هوش بیاید.

مدافع پیشین تیم سپاهان با اشاره به خبرهای منتشر شده در برخی سایت‌ها گفت: آن کسانی که این خبرهای کذب را منتشر می‌کنند به خانواده‌اش که صدها کیلومتر آنطرف‌تر هستند فکر نمی‌کنند. آنها این را در نظر داشته باشند که به خانواده‌اش شوک وارد می‌کنند. به جای این کارها برای کریمیان دعا کنند.

کد خبر 2109922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha