۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۴۶

آخرین شرایط کریمیان از زبان تراکتوری‌ها؛

جلالی: مهدی مچ دستم را فشار داد/ کریمی: برایش دعا کنید

جلالی: مهدی مچ دستم را فشار داد/ کریمی: برایش دعا کنید

کادر مدیریتی، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از مهدی کریمیان عیادت کردند که در این بین مجید جلالی اعلام کرد این بازیکن مچ دستش را فشار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کریمیان هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از شنبه شب و به دلیل تصادف شدید رانندگی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شده است که اعضای کادر مدیریتی، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور در بیمارستان از آخرین وضعیت درمانی‌اش اطلاع پیدا کردند.

مجید جلالی که بسیار ناراحت بود، در خصوص وضعیت کریمیان به خبرنگار مهر گفت: وضعیت او نسبت به صبح بهتر شده است. حتی زمانیکه دستم را دراز کردم، دستم را فشار داد. البته باز هم از همه مردم ایران می‌خواهم برای بهبود کامل این بازیکن دعا کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین از تعطیل شدن تمرین امروز این تیم خبر داد.

علی کریمی پس از خروج از بیمارستان در جمع خبرنگاران با بیان این جمله که "برای مهدی دعا کنید"، تصریح کرد: با پزشک معالج مهدی که صحبت کردم، به من گفت وضعیت او نسبت به صبح بهتر شده است و اگر همینگونه پیش برود، طی روزهای آینده سلامتش را بدست خواهد آورد.

مهدی کیانی دیگر بازیکنی بود که به خبرنگار مهر گفت: از صبح در بیمارستان هستم. خوشبختانه درصد هوشیاری مهدی از 3 به 6 درصد افزایش یافته است. ضمن اینکه یک لحظه مردمک چشمش حرکت کرد و حتی دست من را فشار داد.

کد خبر 2110013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha