۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

جعفری به مهر مطرح کرد:

حضور بیش از اندازه هواداران استقلال و پرسپولیس در حافظیه

حضور بیش از اندازه هواداران استقلال و پرسپولیس در حافظیه

شیراز – خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از حضور بیش از اندازه هواداران پرسپولیس و استقلال در بازیهای خانگی تیم فجر انتقاد کرد.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: بازیکنان طی دو روز گذشته به خوبی تمرین کرده اند.

وی تصریح کرد: آنچه که در این بازی اهمیت فراوان دارد حمایت تماشاگران از تیم شهر شیراز است که متاسفانه با تمامی صحبت هایی که  در سال های گذشته انجام شد شاهد حضور بیش از اندازه تمشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه بودیم.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: همه مردم باید بدانند که اگر تیم فجر نباشد استقلال و پرسپولیس به شیراز سفر نخواهند کرد بنا بر این اولویت اول باید موفقیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز باشد.

جعفری افزود: فیلم بازی گذشته استقلال را مشاهده کرده ایم و بازیکنان به صحبت ها سرمربی توجه دارند تا از نقاط ضعف تیم حریف برای موفقیت استفاده کنند.

وی افزود: در بازی های شروع لیگ برتر توقع بازی زیبا را نباید داشت اما در بازی گذشته نیز حق تیم فجر باخت نبود.

از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران ساعت 22:15 فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم خواهد رفت.

کد خبر 2110427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha