۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۹

سخنگوی فراکسیون ورزش:

منتظر برنامه‌های سلطانی‌فر هستیم/ سه‌شنبه با وزیر پیشنهادی جلسه داریم

منتظر برنامه‌های سلطانی‌فر هستیم/ سه‌شنبه با وزیر پیشنهادی جلسه داریم

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان از سابقه و تجربه خوبی برخوردار است، گفت: ما منتظر برنامه‌های آقای سلطانی‌فر هستیم و فردا با وی جلسه داریم.

سیدهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نشست امروز اعضای فراکسیون ورزش مجلس با سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امروز جلسه‌ای به آن شکل که خیلی رسمی و جدی باشد نداشتیم و قرار بر این شده که روز سه‌شنبه با ایشان تشکیل جلسیه بدهیم.

وی افزود: در نشست امروز صحبت خاصی به میان نیامد. البته محور صحبت‌ها بر سر برنامه آقای سلطانی‌فر بود و قرار بر این شد که فردا برنامه‌ها را ارایه کند. ما هم منتظر هستیم تا گزینه رئیس جمهور برای وزات ورزش برنامه‌هایش را ارایه کند تا مورد مطالعه قرار بدهیم.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلا بحث ما این است که از دولت آقای روحانی حمایت کنیم. اما باید در نظر داشته باشیم که یک وزیر خوب باید معرفی شده و برنامه‌های خوبی داشته باشد و قدرتمند عمل کند.

وی درباره سلطانی‌فر نیز خاطرنشان کرد: به نظر ما او خوش سابقه و به نوعی خوش مشرب است. البته باید برنامه‌های خوبی را ارایه کند و گروه قوی را برای کار در نظر داشته باشد. منتظر هستیم تا برنامه‌هایش را برای وزارت ورزش و جوانان بررسی کنیم.

حسینی ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودند روز خبرنگار گفت: از همین طریق پیشاپیش به همه خبرنگاران این روز را تبریک می‌گویم و امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق و سلامت باشند.

کد خبر 2110626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha