۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

بسکتبال قهرمانی مردان آسیا - فیلیپین؛

تیم ملی بسکتبال ایران فردا به مصاف قزاقستان می‎رود

تیم ملی بسکتبال ایران فردا به مصاف قزاقستان می‎رود

تیم ملی بسکتبال ششمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را روز چهارشنبه برابر تیم ملی قزاقستان برگزار می‌کند. نتیجه این دیدار در رده‌بندی تیم کشورمان برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا روز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای روز سوم و پایانی مرحله دوم پیگیری می شود. در این روز از مسابقات تیم ملی ایران به مصاف قزاقستان خواهد رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌ شود که ملی پوشان کشورمان تاکنون بدون شکست دیدارهای خود در مسابقات قهرمانی آسیا را پیگیری کرده اند اما قزاق ها متحمل یک شکست شده اند.

تیم ملی بسکتبال ایران که درمرحله مقدماتی برابر مالزی و قدرت هایی مانند کره جنوبی و چین به پیروزی دست یافت، دو دیدار نخست خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا را هم با پیروزی برابر هند و بحرین به پایان رساند و حالا صدرنشین گروه F است. در مقابل قزاق ها هم مرحله مقدماتی را بدون باخت و با برتری برابر هند، بحرین و تایلند تمام کردند آنها اما در مرحله دوم مسابقات و در نخستین دیدار خود که روز گذشته برگزار شد با نتیجه 73 بر 67 مغلوب چین شدند. قزاقستان امروز به مصاف کره جنوبی می رود.

در هر صورت قزاقستان از تیم های خوب آسیا و شرکت کننده در این دوره از مسابقات است و دیدار با این تیم و نتیجه آن اهمیت زیادی برای ملی پوشان کشورمان خواهد داشت. 

در پایان مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص می شوند. رده بندی تیم ها در این مرحله (مرحله دوم) در مشخص شدن حریف آنها برای مرحله یک چهارم تاثیر گذار است.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا که از دهم مردادماه در مانیل فیلیپین آغاز شده است تا 20 این ماه ادامه خواهد داشت. سه تیم برتر این رقابت ها سهمیه جهانی می گیرند.

کد خبر 2111005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha