۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

یاوری بیان کرد:

شناخت خوبی از پرسپولیس داریم/ کسر امتیاز از تیم‌ها درست نیست

شناخت خوبی از پرسپولیس داریم/ کسر امتیاز از تیم‌ها درست نیست

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید شناخت خوبی از تیم پرسپولیس دارد و امیدوار است تیمش در بازی روز چهارشنبه به گل‌های بیشتری نسبت به سرخپوشان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان که بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، در خصوص این بازی اظهار داشت: به هر حال بازی فردا یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهد بود جون هم ما شناخت خوبی از حریف داریم و هم پرسپولیس از ما شناخت دارد. امیدوارم هر دو تیم به حقشان برسند و بازی تماشاگرپسندی انجام دهند. هر تیمی بتوانند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند برنده خواهد بود.

وی  درباره داوری این مسابقه تاکید کرد: ما از حضور داوران جوان لطمه زیادی خورده‌ایم. نباید از داوران خیلی جوان در لیگ استفاده شود بخصوص برای بازی فردا که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. باید برای بازی فردا از داور قاطع و حاکم و عدالتمند استفاده شود. دوست ندارم خدایی نکرده قضاوت داور در سرنوشت داور موثر باشد.

سرمربی مس در خصوص اینکه آیا با حضور در مس ریسک نکرده است، گفت: وقتی به فجر رفتم ریسک کردم. به ذوب آهن هم که رفتم ریسک کردم. من به زندگی آرام عادت ندارم و دوست دارم کارهای سخت انجام بدهم. فکر می‌کنم نشان داده‌ام توانایی ریسک پذیری را  دارم که این کار را قبول کردم.

یاوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر گل نخوردن پرسپولیس در دو بازی گذشته و انسجام خط دفاعی این تیم، تاکید کرد: پرسپولیس اگر گل نخورده، گل زیادی هم نزده است. در دو هفته گذشته گل‌های زیادی در لیگ زده نشده است به جز بازی راه آهن مقابل سایپا. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و گل‌های بیشتر را برابر پرسپولیس ما بزنیم.

وی همچنین درباره شرایط ادینهو و احتمال بازی کردن این بازیکن برابر پرسپولیس، خطاب به خبرنگاری که این سئوال را مطرح کرده بود، تاکید کرد: اگر شما نماینده پرسپولیس باشید سئوالتان بو دار است! ولی باید بگویم ادینهو دیر به مس کرمان آمده و باید با تمرین بیشتر به اوج برسد. ان شاءالله او تا هفته ششم به شرایط مطلوب خواهد رسید.

سرمربی مس کرمان همچنین در پاسخ به سئوال دیگری درباره کسر امتیاز از تیم‌ها خاطرنشان کرد: این تصمیمات کار فرهنگی است که من مربی، مدیران و رسانه ملی باید پیشقدم شویم و این کارها را آموزش بدهیم. باید از مدیران و هواداران بخواهیم سکوها را کنترل کنند. البته اگر کنترل بازی‌ها را به میزبان بدهیم آنها مسابقات را راحت‌تر کنترل خواهند کرد.

یاوری ادامه داد: به نظرم کسر امتیاز به ضرر تیم‌هاست. صحبت از یک میلیارد و دو میلیارد نیست. صحبت ما در لیگ از 20، 30 میلیارد تومان است که با کسر امتیاز ایجاد مشکل می‌شود. درست نیست از تیم‌ها امتیاز کم شود چون وقتی اعتراض‌ها به کمیته استیناف برسد امتیازها بر می‌گردد. کسر امتیاز روی تیم‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت و باعث می‌شود هواداران جریحه‌دار شوند. به همین خاطر آموزش راه بهتری است.

سرمربی مس کرمان در پایان با بیان اینکه از آوردن بازیکنان جدید این راضی نیست، گفت: کفه ترازوی بازیکنانی که از مس کرمان جدا شده‌اند از بازیکنانی که به مس آمده‌اند سنگین‌تر است ولی از بازیکنان جوان ناامید نیستیم تا به شرایط آرمانی برسند. به دنبال این هستیم تا دو هفته آینده یک بازیکن به تیم اضافه کنیم تا تمام خطوط هماهنگ شوند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان فردا چهارشنبه از ساعت 22:15 در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2111266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha