۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۴۲

جلالی به نشست خبری نیامد؛

پورغلامی: ذوب‌آهن را کنترل کردیم/ صحبت‌های تیموریان را تایید می‌کنم

پورغلامی: ذوب‌آهن را کنترل کردیم/ صحبت‌های تیموریان را تایید می‌کنم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما موفق شدیم ذوب آهن را کنترل کنیم و در نیمه اول دو گل به این تیم بزنیم ولی در نیمه دوم کمی عقب نشستیم و این باعث شد تا بازی به تساوی بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی همانند نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی هم شرکت نکرد. به همین خاطر فرهاد پورغلامی مربی تراکتورسازی پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی جذاب و پرگلی را شاهد بودیم. ما موفق شدیم ذوب آهن را کنترل کنیم  و دو گل به این تیم بزنیم ولی در نیمه دوم کمی عقب نشستیم و این باعث شد تا بازی به تساوی بکشد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: با وجود این تلاش و تجربه بازیکنان ما اواخر مسابقه نتیجه داد و باعث شد دو گل دیگر به حریف بزنیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و استحقاق پیروزی را داشتیم.

وی در ادامه درباره تیم ذوب آهن خاطر نشان کرد: به نظرم ذوب آهن سال گذشته یک فصل فرسایشی داشت و به همین خاطر موفق نشد بدنسازی خوبی برای لیگ سیزدهم انجام دهد. همین مسئله باعث می‌شود تا بدن بازیکنان آنها در دقایق پایانی بازی تحلیل برود و ما هم از این فرصت استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

پورغلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مهدی کریمیان بازیکن این تیم که به تازگی از بیمارستان مرخص شده، تاکید کرد: حال کریمیان خوب است و اتفاقا وی پس از بازی تماس گرفت و به بازیکنان به خاطر این برد تبریک گفت.

وی در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص این که آیا با کسر امتیاز از تیم های لیگ برتری موافق است یا خیر گفت: این روش درستی نیست که از تیم‌ها امتیاز کسر شود ولی باید قبول کنیم به تیم خود و تیم حریف احترام بگذاریم. بازیکنان چه گناهی کردند که 90 دقیقه باید فحش‌های مختلفی را تحمل کنند؟

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: من حرف آندرانیک تیموریان را تایید می‌کنم. فوتبال برای وصل شدن است نه جدا شدن. بهتر است این مسائل در فوتبال ما پایان یابد.

پورغلامی که سابقه سرمربیگری در تیم ملوان انزلی را هم دارد درباره دیدار دو تیم گیلانی یعنی داماش و ملوان در هفته دوم هم گفت: من همیشه از دربی‌ها متنفر بوده‌ام ولی به نظرم حساسیت‌های دربی شمال به خاطر مسائلی است که خارج از زمین رخ می‌دهد نه مسائل داخل زمین. مردم رشت و انزلی با هم مشکلی ندارند ولی نمی‌دانم چرا این اختلافات فوتبالی حل نمی‌شود.

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و تراکتورسازی سه شنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

کد خبر 2111559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha