۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۰۳

کرانچار پس از توقف در تبریز:

تساوی نتیجه‌ای عادلانه‌ بود/ گسترشی‌ها بیش از حد تمارض می‌کردند

تساوی نتیجه‌ای عادلانه‌ بود/ گسترشی‌ها بیش از حد تمارض می‌کردند

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز ضمن تمجید از عملکرد تیم میزبان گفت: به نظرم کسب تساوی در این دیدار برای هر دو تیم نتیجه‌ای کاملا عادلانه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی سه‌شنبه شب تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: گسترش‌فولاد بعد از گل زودهنگامی که وارد دروازه ما کرد، به خوبی آن را حفظ کرد و حتی می‌توانست 2-3 شانس دیگر را هم در ضد حملات خلق کند که این فرصت‌ها گل نشد.

وی افزود: البته ما هم شانس‌های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که میل به برتری را در تمام لحظات بازی در حرکات آنها می دیدیدیم. ضمن اینکه به نظرم نتیجه کسب شده در این دیدار کاملا عادلانه بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تمارض بازیکنان دو تیم اظهار داشت: به عقیده من بازیکنان تیم گسترش‌فولاد در این بازی بیش از حد تمارض می‌کردند. آنها وقتی خودشان یا هم تیمی هایشان به زمین می‌خوردند به دنبال تمارض بودند. وقتی بازیکنان میزبان اینگونه رفتار می‌کنند دیگر چه انتظاری را می‌توان از بازیکنان مهمان داشت.

وی همچنین از زوج میانی خط دفاع تیمش به نیکی یاد کرده و گفت: ما به دنبال گل دوم بودیم ولی این باعث شده بود که در ضد حملات به حریف فرصت‌های زیادی بدهیم. گسترش فولاد مهاجمان سرعتی بسیار خطرناکی داشت و اگر بازیکنان این تیم موقعیت‌ها را برابر رحمان احمدی از دست می‌دادند به این دلیل بوده که تجربه کمتری داشتند.

کرانچار از بازیکنان و کادر فنی تیم گسترش‌فولاد هم تمجید کرد و گفت: باید بگویم مسئولان این باشگاه پروژه خوبی را شروع کرده‌اند. رسول خطیبی نیز به عنوان یک مربی جوان و خوشفکر است که از فوتبالیست‌های به نام ایران بوده و دستخط خود را در بازیها نشان می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولادتبریز و سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر درحالی سه‌شنبه شب با تساوی یک بر یک به پایان رسید که تیم سپاهان در دقیقه 1+90 توسط محمد غلامی به گل تساوی دست یافت.

 

کد خبر 2111565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha