۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

بسکتبال قهرمانی مردان آسیا - فیلیپین؛

آفاق تاثیرگذارترین و حدادی امتیازآورترین بازیکن زمین شدند

آفاق تاثیرگذارترین و حدادی امتیازآورترین بازیکن زمین شدند

حامد حدادی با 16 امتیاز و حامد آفاق با تاثیرگذاری 18 امتیازی، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان ایران در دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل قزاقستان بودند. این در حالی است که اوشین ساهاکیان در این بازی بیشتر از دیگر هم تیمی‌هایش به کار گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای روز پایانی پیگیری شد. در این روز از رقابت‌ها تیم ملی ایران به مصاف قزاقستان رفت و با کسب پیروزی 85 بر 53 بدون باخت راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی سه کواتر ابتدایی دیدار با قزاقستان و نتیجه نهایی این بازی را به سود خود تمام کرد که حامد حدادی بیشترین امتیاز را گرفت و حامد آفاق هم موثرترین بازیکن بود.

بر این اساس حامد آفاق طی 20 دقیقه و 12 ثانیه حضور در زمین تاثیرگذاری 18 امتیازی داشت. این بازیکن 15 امتیاز به دست آورد و 2 پاس منجر به گل، 3 توپ ربایی و 2 ریباند هم داشت. حامد حدادی هم علاوه بر اینکه 16 امتیاز به دست آورد و امتیازآور ترین بازیکن زمین شد، تاثیرگذاری 17 امتیازی در زمین داشت. 9 ریباند و یک بلاک شات هم حاصل حضور 18 دقیقه‌ای او در زمین بود.

در میان بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال، کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی تنها 4 امتیاز گرفت و تاثیرگذاری 3 امتیازی در بازی داشت. این بازیکن 2 ریابند، 2 پاس منجر به گل و یک بلاک شات هم داشت. نیکخواه بهرامی 19 دقیقه و 8 ثانیه تیم ایران را در دیدار برابر قزاقستان همراهی کرد.

11 امتیاز، تاثیرگذاری 17 امتیازی، 7 پاس منجر به گل، 2 ریباند و 2 توپ ربایی هم حاصل حضور 21 دقیقه و 12 ثانیه‌ای مهدی کامرانی در زمین بود. اوشین ساهاکیان بازیکنی بود که بیشترین حضور را در زمین برای دیدار با قزاقستان داشت. این بازیکن 21 دقیقه و 30 ثانیه بازی کرد اما تنها 2 امتیاز، تاثیرگذاری 2 امتیازی و 3 ریباند داشت.

در میان هفت بازیکنی هم که به تناوت و به عنوان بازیکنان ذخیره به کار گرفته شدند، سامان ویسی با کسب 9 امتیاز و آرن داودی با تاثیرگذاری 11 امتیازی بهترین‌های ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران بودند.

 

کد خبر 2111800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha