۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

"لوییس سوارز" به طور رسمی خواستار جدایی از لیورپول شد

"لوییس سوارز" به طور رسمی خواستار جدایی از لیورپول شد

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول با ارسال نامه‌ای به مسئولان باشگاه به طور رسمی خواستار جدایی از این تیم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "لوییس سوارز" 26 ساله گفته باشگاه لیورپول سال گذشته قول داده چنانچه نتوانند مجوز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان 13-2014 را به دست بیاورند، با جدایی وی موافقت می‌کنند. سوارز گفته چنانچه باشگاه لیورپول با درخواست جدایی وی موافقت نکند او پرونده را به مسئولان لیگ برتر ارائه می‌کند.

بر پایه گزارش ساکرنت، سوارز اظهار داشته در قرارداد چهار ساله وی با لیورپول بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر باشگاهی با مبلغی بیش از 40 میلیون پوند خواستار به خدمت گرفتن وی شد، لیورپول اجازه جدایی‌اش را صادر خواهد کرد.

لیورپول در تاریخ 23 ژوییه با پیشنهاد 40 میلیون پوندی آرسنال مخالفت کرده است ضمن اینکه رئال مادرید هم با بیش از این مبلغ خواهان به خدمت گرفتن سوارز است.

سوارز گفت: من فصل قبل هر آنچه باید انجام می‌دادم، انجام دادم اما اما این باعث نشد تا  در جمع چهار تیم پایانی رقابتهای لیگ برتر قرار بگیریم. اکنون از لیورپول می‌خواهم که به قرارداش با من متعهد باشد.

لیورپول فصل گذشته با کسب عنوان هفتمی در رقابتهای لیگ برتر به کار خود پایان داد.  این تیم نه به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و نه لیگ اروپا و این به نظر سوارز به معنی جدایی از این تیم خواهد بود.

کد خبر 2111920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha