۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

رضا حقیقی در گفتگو با مهر:

با منتفی شدن "دینامو" روحیه‌ام را حفظ کردم/ برای یاوری آرزوی شکست دارم!

با منتفی شدن "دینامو" روحیه‌ام را حفظ کردم/ برای یاوری آرزوی شکست دارم!

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس روحیه و انگیزه فوق العاده‌ای برای رویایی با سرمربی پیشین خود دارد و امیدوار است امشب مقابل مس کرمان به برتری برسند.

رضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد پرسپولیس در هفته‌های آغازین لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس چون خیلی زود تمرینات آماده‌سازی‌اش را شروع کرد، باید مزد زحماتش را بگیرد. ما از نظر بدنی شرایط خوبی داریم و به نظرم این مساله می‌تواند در ادامه به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در دو هفته نخست نتایج خوبی گرفته است، افزود: در بازی با ذوب‌آهن از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و بازی صفر - صفر شد هرچند پیروزی حق پرسپولیس بود. امیدوارم در هفته‌های بعد با پوشاندن ضعف‌های‌مان و استفاده از موقعیت‌ها، شرایط بهتری برایمان رقم بخورد و نتیجه بهتری بگیریم.‬

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد مشکل گلزنی این تیم یادآور شد: باید این مشکل را هم برطرف کنیم. البته گل‌زدن فقط مختص مهاجمان نیست و همانطور که همگی برای دفاع از دروازه‌مان تلاش می‌کنیم، باید در حمله نیز همه با هم تلاش کنیم. همانطور که وقتی گل می‌خوریم همه مقصریم، وقتی هم گل نمی‌زنیم، همه مقصریم و امیدوارم این مشکل حل شود.

به نظر می‌رسد بعد از ماجرای منتفی شدن ترانسفر و حضور در دیناموکی‌یف دچار افت روحی - روانی شده‌اید؟. وی به این سوال اینگونه پاسخ داد: بالاخره از دست دادن تیم دیناموکی‌یف خیلی برایم سخت بود. می‌گویند شانس یک‌بار در خانه هر کس را می‌زند اما امیدوارم برای من اینطور نباشد هرچند روحیه‌ام ضعیف نشده است. زمانی که تصمیم گرفتم از حال و هوای دیناموکیف خارج شوم و به فوتبالم در ایران ادامه دهم، تمام تمرکزم را روی پرسپولیس و بازی این تیم قرار دادم و تمام تلاشم را می‌کنم تا تیمم موفق شود و مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شوم.

حقیقی در مورد اینکه در بازی‌های اخیر عصبی بازی کرده است، خاطرنشان کرد: پست من هافبک دفاعی است و باید بجنگم. شرایطم با پست‌های دیگر فرق دارد و دلیل آن، فقط همین است و مشکلی ندارم.

وی در خصوص رویاروی با محمود یاوری، سرمربی سابقش در فجرسپاسی تصریح کرد: در بازی با مس کرمان شرایط سختی داریم. بالاخره ما پرسپولیس هستیم و باید در زمین‌مان این تیم را ببریم. خودم هم انگیزه‌های زیادی مقابل مربی سابقم دارم.

هافبک دفاعی پرسپولیس در پایان گفت: فوتبالم را مدیون محمود یاوری هستم و ایشان را دوست دارم اما امیدوارم بعد از بازی با ما تیم‌شان موفق نشود و در بازی امشب برای محمود یاوری آرزوی شکست و برای تیم پرسپولیس آرزوی برد دارم.

کد خبر 2111929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha