۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

قاسم حدادی فر در گفتگو با مهر:

شاید در تفکرات بوناچیچ جایی نداشتم/ اعتراضی به تعویضم ندارم

شاید در تفکرات بوناچیچ جایی نداشتم/ اعتراضی به تعویضم ندارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شاید من در تفکرات لوکا بوناچیچ بعد از گل خوردن ذوب‌آهن جایی نداشتم و به همین دلیل تعویض شدم.

قاسم حدادی‌فر بعد از شکست سنگین تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز و عملکرد ذوب‌آهن در این بازی اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و نتوانستند تلاش خود را به ثمری برسانند.

وی با بیان اینکه مشکلات تیم ذوب‌آهن بدنی است، ادامه داد: بارها گفته‌ام که بازیکنان ما از نظر بدنی خسته هستند و همین مسئله باعث می‌شود که دچار مشکلاتی شوند اما امیدوارم که طی هفته‌های آینده این مشکل برطرف شود و بازیکنان ما بتوانند بهتر از گذشته بازی کنند.

هافبک ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن با اشاره به عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در دیدارهای اخیر خود بیان داشت: بخشی از این عدم نتیجه‌گیری به بازی‌های پلی‌آف و خستگی بدن بازیکنان از این بازی‌ها به شمار می‌رود که این در کار ما بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون تعویض زودهنگامش در دیدار شب گذشته ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی اضافه کرد: به هر حال سرمربی تیم تشخیص داد که من در این مسابقه از زمین بازی تعویض شوم اما دلیل آن را نمی‌دانم و شاید در تفکرات سرمربی تیم ذوب‌آهن جایی نداشتم که تعویض شوم.

حدادی‌فر بیان داشت: با این حال مشکلی با تعویضم ندارم و همه فرامین سرمربی تیم را نیز گوش می‌دهم و اصلا اعتراضی به تعویض نخواهم کرد.

 

کد خبر 2111935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha