۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۹

فتاحی تشریح کرد:

بازیهای رایانه ای از عوامل کاهش استقبال جوانان ایلامی از کلاسهای اوقات فراغت است

بازیهای رایانه ای از عوامل کاهش استقبال جوانان ایلامی از کلاسهای اوقات فراغت است

ایلام - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: بازیهای رایانه ای از عوامل کاهش استقبال جوانان ایلامی از کلاسهای اوقات فراغت است.

به گزارش خبرنگار مهرف فرزاد فتاحی ظهر چهارشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان در محل این سازمان اظهار داشت: شناسایی نیازهای جوانان و نوجوانان فرصت مناسبی را برای برنامه ریزی درست در حوزه جوانان فراهم می کند.

وی افزود: در فصل گرما یکی از طرح هایی که هر ساله اجرا می شود برنامه هایی است که برای پرکردن اوقات فراغت است.

وی ادامه داد: نحوه گذراندن اوقات فراغت جوانان می تواند نقش موثری در شکل گیری شخصیت آنها  و همینطور سازندگی جامعه داشته باشد و برنامه ریزی در این خصوص همواره از دغدغه های مسئولان است.

این مسئول اظهار داش : برای ساماندهی امور جوانان استان جلسه ای تشکیل شد و در این جلسه درباره بحث کاهش استقبال نوجوانان به ویژه دانش آموزان از کلاسهای اوقات فراغت صحبت شد.

فتاحی عنوان کرد: از مهمترین عوامل کاهش این استقبال می توان به افزایش استقبال از کلاسهای خصوصی و روی آوردن جوانان به استفاده از بازیهای کامپیوتری و اینترنت در منزل و رسمی وتئوری بودن برخی از این کلاسها اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در سال 91 چیزی حدود 17 هزار نفر از طریق پورتال سامانه اوقات فراغت ثبت نام کردند و در این جلسه آسیب های این کار را مورد بررسی قرار دادیم و نقاط ئوت آن را مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ادامه دا : برخی از دستگاه های اجرایی در امر ورود اطلاعات به سامانه نتوانستند اطلاعات کامل وارد کنند به همین دلیل آماری که داده شد آمار بالاتری بود.

وی اضافه کرد: در ایام تابستان دانش آموزان خیلی علاقه مندند که از برنامه های اوقات فراغت استفاده کنند و دستگاه های اجرایی باید با توجه امکانات موجود این کار را ساماندهی کنند.

فتاحی عنوان کرد: برای سال 92 پورتال سامانه اوقات فراغت فعال است و از همه دستگاه ها خواسته شد که دقت بیشتری در ورود اطلاعات داشته باشند.

وی تصریح کرد: نیازها، علائق و تقاضای جامعه مخاطب شرکت در کلاسهای اوقات فراغت باید مورد بررسی قرار گیرد.

فتاحی اظهار داشت: پس از ارائه آمار واقعی هر دستگاهی متناسب با ظرفیت های موجود می توان در خصوص اوقات فراغت برنامه ریزی کرد.

کد خبر 2111954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha