۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

برای حضور در رقابتهای پاراآسیایی مالزی؛

ترکیب نهایی تیم دوومیدانی جوانان ایران مشخص شد

ترکیب نهایی تیم دوومیدانی جوانان ایران مشخص شد

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان فهرست نهایی ملی‌پوشان جوان اعزامی به رقابتهای پاراآسیایی مالزی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر هادی‌ده با اشاره به اسامی نفرات نهایی اعزامی به مسابقات پارآسیایی مالزی گفت: 15 ورزشکار به این مسابقات اعزام خواهند شد که از این تعداد 12 نفر پسر و 3 نفر دختر هستند.

سرپرست انجمن دوومیدانی اعلام کرد: با توجه به تغییرات به وجود آمده در قوانین دو و میدانی که توسط  IPC به کشورها ابلاغ شده است، در کلیه مسابقاتی که از مهرماه به بعد برگزار خواهند شد، قوانین مربوط به پرتاب‌ها در گروه نشسته بر اساس تغییرات اعلام شده، اجرا خواهد شد. البته در این بین رقابتهای پارآسیایی جوانان مالزی و نیز مسابقات باشگاهی دوومیدانی که در شهریور ماه برگزار می‌شود، از این قاعده مستثنی هستند.

وی افزود: قوانین جدید به کلیه هیات‌های استانی ابلاغ شده تا ورزشکاران بر اساس آن تمرینات خود را شروع کنند و در نظر داریم که آبان‌ماه سال جاری مسابقات پرتابی با توجه به قوانین جدید برگزار کنیم که این مسابقات به نوعی انتخابی رقابتهای پارآسیایی نیز محسوب می‌شود.

هادی‌ز‌اده در پایان اسامی نهایی ملی‌پوشان جوان تیم دوومیدانی را به  این شرح اعلام کرد:

مهدی هاشم‌زاده، سعید نظم خواه، احسان حسن‌زاده (آذربایجان شرقی)، مصطفی افضلی (سمنان)، هادی کائیدی، محمد قاسمی، محمد سهرابی، امیرحسین پرورده (لرستان)، مریم سلطانی، علیرضا محسنی (تهران)، فائزه کرمانی، سهیل اشرف‌پور (اصفهان)، پوریا مینایی (کردستان)، سینا صفرزاده (آذربایجان غربی) و سولماز بازرگان (زنجان)

کد خبر 2112078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha