۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۱

رویدادهای ورزشی استان/

مشهد میزبان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ ایران

مشهد میزبان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ ایران

مشهد - خبرگزاری مهر: مشهد میزبان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ ایران، اردوی مشترک تیم ملی جودوی بزرگسالان با قهرمانان خراسان رضوی در مشهد و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه سواری پیست جایزه بزرگ مشهد، شهریور ماه امسال برگزار می شود.

ابواقاسم باروح اظهار کرد: در پی مذاکره با فدراسیون دوچرخه سواری، قرار شد رقابت های جایزه بزرگ مشهد را روزهای پنجم و ششم شهریور ماه در محل پیست دوچرخه سواری ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: این پیست یکی از پیست های دوچرخه سواری کشور است که از لحاظ امکانات فنی و مسابقه ای شرایط بسیار خوبی دارد. ما باید در راستای معرفی این پیست به ورزشکاران سراسر کشور و فدراسیون دوچرخه سواری تلاش کنیم و میزبانی این رقابت نیز به همین منظور صورت گرفته است.

باروح اظهار امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات که با حضور دوچرخه سواران تراز اول ایران برگزار می شود باعث رونق دوچرخه سواری استان و همچنین نمایش ظرفیت های خراسان رضوی در میزبانی رقابت هایی از این دست شود.

اردوی مشترک تیم ملی جودوی بزرگسالان با قهرمانان خراسان رضوی در مشهد

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران با جودوکاران استان خبر داد.

هوشنگ ولی پور اظهار کرد: به منظور ارتقای هرچه بیشتر سطح فنی جودوی استان، این اردوی مشترک از 22 تا 29 مرداد ماه در سالن جودوی شهید چمران مشهد برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوی مشترک پیشرفت جودوی استان و هماهنگ شدن جودوکاران مستعد حضور در سطوح بالا با ملی پوشان کشور است، بیان کرد: تمامی جودوکاران برتر سراسر استان و نفرات با استعدادی که در رقابتهای جام رمضان شناسایی شده اند به همراه اعضای تیم ملی تمرینات مشترکی را زیر نظر مسعود حاجی آخوندزاده و آرش میراسماعیلی انجام خواهند داد.

ولی پور با اشاره به حضور جواد محجوب، امیر قاسمی نژاد و جعفر پهلوانی ملی پوش خراسانی تیم ملی در این اردو، تصریح کرد: این امر فرصت خوبی برای بروز استعدادهای فراوان خطه قهرمان خیز خراسان در رشته جودو خواهد بود.

رقابتهای فوتسال جام رمضان بردسکن پایان یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

حسن شبانی اظهار کرد: رقابتهای فوتسال جام رمضان این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان و با حضور 30 تیم در شش گروه پنج تیمی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: پس از برگزاری 82 بازی، تیم های مسجد جواد الائمه(ع)، سازه گاز و جلال آباد به ترتیب اول تا سوم شدند.

شبانی گفت: در آئین پایانی این رقابت ها که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد از تیم های برتر این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

برترین تنیسورهای نوجوان خراسان رضوی برگزیده شدند

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: رقابتهای انتخابی برترین تنیسورهای نوجوان استان در مشهد برگزار شد.

امیر ابراهیمی اظهار کرد: رقابتهای انتخابی نفرات برتر تنیس استان در دو رده سنی 12 و 14 سال به مدت 10 شب در مجموعه ورزشی سجاد و با حضور بیش از 50 تنیسور برگزار شد.

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی افزود: در پایان این رقابتها که به صورت دوره ای انجام گرفت در رده سنی 12 سال سیاوش شیردل، سینا مقیمی، امیرحسین شخصی زارع، علی زارع، علی معیری، محمد گودرزی و سام مجاوریان به عنوان برترین نفرات انتخاب شدند.

ابراهیمی گفت: در رده سنی 14 سال نیز عماد گودرزی، مهراد باقری، سروش گلپور، حسین توکلی و پوریا توکلی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی بیان کرد: این ورزشکاران در مسابقات کشوری به عنوان نماینده استان حضور خواهند داشت.

پایان مسابقات والیبال و فوتسال جام رمضان در بجستان

رئیس اداره ورزش و جوانان بجستان از برگزاری رقابتهای فوتسال و والیبال جام رمضان در این شهرستان خبر داد.

محمد سلمانیان اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بجستان با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی رده های سنی بزرگسالان و نوجوانان در سالن ورزشی پوریای ولی شهرستان به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان بجستان با اشاره به حضور 15 تیم فوتسال در رده سنی بزرگسالان در این رقابتها افزود: تیم فوتسال پیام معاینه فنی، سایپا مرندیز و پیروزی فخرآباد به ترتیب به مقام های اول تا سوم رقابتهای جام رمضان در رده سنی بزرگسالان دست یافتند، کاپ اخلاق نیز به تیم اداره گاز شهرستان بجستان رسید.

سلمانیان به رقابت 6 تیم فوتسال رده سنی نوجوانان این شهرستان در مسابقات جام رمضان اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال پیام معاینه فنی به مقام نخست این رده سنی دست یافت، تیم های اداره گاز و نشاط معنوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

صعود کوهنوردان خلیل آباد به قله سبلان

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد گفت: 15 کوهنورد شهرستان به قله سبلان صعود خواهند کرد.

حسن احمدیان دهمیانی با اشاره به تلاش پرشور جامعه ورزش شهرستان خلیل آباد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با همت هیأت کوهنوردی شهرستان، یک گروه از کوهنوردان خلیل آباد فردا 17 مرداد ماه به قله سبلان صعود خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد به برگزاری دیدارهای پایانی رقابتهای مختلف ورزشی جام رمضان در هفته جاری اشاره کرد و افزود: رقابتهای والیبال بانوان جام رمضان شهرستان خلیل آباد با جدال تیم والیبال آب صنعت و املاک کویر در فینال و آرین مسکن و شهرداری کندر در دیدار رده بندی به پایان رسید.

احمدیان بیان کرد: دیدارهای فینال و رده بندی مسابقات فوتبال 7 نفره چمنی جام رمضان نیز با دیدار پایانی تیم های شاهزاده قاسم ارغا و به سوی ظهور در ورزشگاه شهید علوی نژاد به پایان خواهد رسید.

کد خبر 2112255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha